eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • X-Received: by 2002:a25:5f4a:: with SMTP id h10-v6mr3512246ybm.5.1530662885659; Tue,
    03 Jul 2018 17:08:05 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:5f4a:: with SMTP id h10-v6mr3512246ybm.5.1530662885659; Tue,
    03 Jul 2018 17:08:05 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin.stu.neva.ru!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gig
    anews.com!h2-v6no504589qtp.0!news-out.google.com!a20-v6ni227qtj.1!nntp.google.c
    om!h2-v6no504581qtp.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!no
    t-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 3 Jul 2018 17:08:05 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5b3be989$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.151.129;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.151.129
    References: <X...@1...0.0.1>
    <pgusj9$9si$4@news.mixmin.net>
    <5b336136$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <ph05p7$d2v$3@news.mixmin.net>
    <5b33b37b$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b34031c$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3418bc$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b347e46$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b348f91$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3496a2$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b349da1$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b34ac01$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3aa7f8$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5b3b3499$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3b4723$0$613$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5b3b801b$0$591$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5b3baab7$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5b3be989$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 04 Jul 2018 00:08:05 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635179
    [ ukryj nagłówki ]

    To ze duzo napiszesz znaczy ze duzo napisales i nic wiecej. Kazdy kto ci wierzy robi
    to na wlasna odpowiedzialnosc. Dalej uwazam ze nie masz pojecia o alternatorach i
    zjawiskach jakie w nich zachodza. Mam dobre serce i dam ci ostatnia szanse na
    zrozumienie jak dziala autoregulacja alternatora. Napisz dlaczego charakterystyka
    pradowa alternatora w pewnym miejscu z ostro wznoszacej zmienia sie w plaska? Oraz
    dlaczego w motocyklach stosuje sie metode zwierania alternatora do masy zeby
    ograniczyc napiecie wyjsciowe. W motocyklach alternatory zawsze pracuja z moca
    maksymalna i nic im sie z tego powodu nie dzieje? Nie robia w nich uzwojen 5 razy
    grubszym drutem ani nie zakladaja 5 razy wiekszego prostownika. I jakis sie
    motocyklowe alternatory nie pala zywym ogniem. Jak sadzisz gdzie jest myk ze moc
    tracona w alternatorze motocyklowym nie rosnie pomimo ze zawsze pracuje z moca
    maksymalna?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: