  • 101. Data: 2013-09-30 21:02:40
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-30 20:06, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Dostaniesz kopa w 4 litery i przestaniesz

    Już mi zweryfikowałeś pogląd LOL

    Jesteś karnym kutasem misiu? Karne kutasy przepraszają a nie sprzedają
    kopy LOL
    http://www.youtube.com/watch?v=Rb2dGRMLB0w
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 102. Data: 2013-09-30 21:29:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > Już mi zweryfikowałeś pogląd LOL
    >
    > Jesteś karnym kutasem misiu? Karne kutasy przepraszają a nie sprzedają

    Mówię Ci jak będzie a co sobie tutaj popiszesz to twoje

  • 103. Data: 2013-10-01 08:43:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.09.2013 20:22, R2r pisze:

    > Słabo Ci wychodzi wnioskowanie co do mojej osoby, Andrzeju, więc może
    > daruj sobie publikacje tych wniosków. ;-)
    > Niezdatność do użytku wcale nie jest tożsama ze zniszczeniem. Przykładem

    Dla prawa to "jedna cholera". Różnica może być najwyżej ilościowa tj.
    ile kosztuje przywrócenie do stanu pierwotnego i w rezultacie jak surowa
    ma być kara.

    Przeczytaj wreszcie wskazane przepisy.

  • 104. Data: 2013-10-01 08:44:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.09.2013 16:43, Krzysztof 45 pisze:

    > Niszczenie? Naklejka na szybie to niszczenie?
    > A ta nklejona z nr. rejestracyjnymi to też niszczenie? W niej klej jest
    > mocniejszy.

    Tym ostatecznie wykazałeś głębię swojej głupoty.

  • 105. Data: 2013-10-01 08:58:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.09.2013 16:20, Krzysztof 45 pisze:

    > Zakaz zatrzymywania się i postoju. Obszar wydzielony w ruchu i coś tam
    > jeszcze. Na to wszystko jest kilka punktów karnych i mandat.

    Jeszcze raz, może tym razem zaskoczysz: widać z jakiegoś powodu uznają,
    że dane wykroczenie nie jest szkodliwe społecznie (czytaj: nikomu nie
    utrudnia).

    Przykład: przejście dla pieszych, czerwone światło, a ja sobie
    przebiegam. Formalnie mandat się należy. Ale, powiedzmy, ten odcinek
    jezdni był wyłączony z ruchu kołowego (barierki itepe). Nadal uważasz,
    że w takiej sytuacji należy skrupulatnie przestrzegać sygnalizacji
    świetlnej?

    Tak na marginesie: zawsze jedziesz idealnie zgodnie z ograniczeniem
    prędkości, hmm?

    > Już wypowiedziałem się w tym temacie i co mi przeszkadza.

    Tak, jesteś leniwym chuliganem, który chce zgrywać obrońcę prawa i
    sprawiedliwości.

  • 106. Data: 2013-10-01 09:48:00
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-10-01 08:43, Andrzej Lawa pisze:

    > Dla prawa to "jedna cholera". Różnica może być najwyżej ilościowa tj.
    > ile kosztuje przywrócenie do stanu pierwotnego i w rezultacie jak surowa
    > ma być kara.

    No, wreszcie trafiłeś. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 107. Data: 2013-10-01 10:48:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.10.2013 09:48, R2r pisze:

    > No, wreszcie trafiłeś. :-)

    Nie ja trafiłem, tylko może ty wreszcie zrozumiałeś/przeczytałeś przepis
    (choć nie jestem pewien).

    Jeszcze raz - prawo traktuje zniszczenie (w sensie przejechał walcem po
    samochodzie) jak i uczynienie niezdatnym do użytku (spuścił powietrze z
    opon) dokładnie tak samo.

    Różnice są wyłącznie ilościowe, jak pomiędzy np. jeden przejechał walcem
    po jednym samochodzie a drugi przejechał po dwudziestu.

  • 108. Data: 2013-10-01 10:49:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Sep 2013, Krzysztof 45 wrote:

    > A ta nklejona z nr. rejestracyjnymi to też niszczenie?
    > W niej klej jest mocniejszy.

    Ech...
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,9,9,238,,201
    20101,ustawa-z-dnia-20051971-r-kodeks-wykroczen.html
    +++
    Art. 124.
    § 1. Kto cudzą rzecz umyślnie niszczy, uszkadza [...]
    ^^^^^
    ---

    Co ma Twój przykład do meritum, skoro nie spełnia INNEJ
    przesłanki wykroczenia?
    Zwykłeś KOMUŚ przyklejać naklejki rejestracyjne, czy
    jednak kleisz na SWOICH pojazdach?

    pzdr, Gotfryd

  • 109. Data: 2013-10-01 10:55:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.09.2013 16:37, Krzysztof 45 pisze:

    > Wniosek z tego że metody nie burackie sie nie sprawdzają sie w tym kraju.

    Sprawdzają się. Tylko wymagają zaangażowania. Ty chcesz iść na skróty.

    Taka analogia: jakbym miał stosować tego typu skróty, to zamiast
    próbować przekonać cię argumentami słownymi musiałbym gwizdnąć cię
    trzonkiem siekiery przez łeb parę razy, żebyś zaakceptował prawdę
    bezdyskusyjnie ;)

    Ale chyba by ci się to nie spodobało, prawda?

    > To nie sarkazm. To bardzo dobry pomysł.

    Z punktu widzenia chuligana/niedorobionego bandyty - owszem.

    > OK. Ja nie wiem tego co wiem.

    Ty wiesz, co się tobie wydaje.

    > Ty to tak na trzeźwo? Bez jakiś prochów?

    To nie ja głoszę teorię celu uświęcającego środki tylko ty.

  • 110. Data: 2013-10-01 12:11:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:

    > ILE? Pytam się.

    1500 zł

    a jak sie nie uda zmyc tylko trzeba bezie skrobać to szyba ulegnie
    zniszczeniu i osłabieniu więc szyba do wymiany.

    > K...a ale brednie.
    > Szyba to pikuś. Jeszcze drzwi wymieni bo jak widać na fragmencie
    > filmu, część naklejki poszła na drzwi.
    > ROTFL

    nie ROTFL tylko nie można sie posługiwać działaniem przestrepczym aby
    zwalczać wykroczenie.

    usunięcie mocnego kleju z lakieru może być kompletnie nie możliwe wiec tak
    może sie okazać że konieczne jest malowanie całego elementu, no i mamy
    utrate wartości całego pojazdu jeśli to był nowy samochód.