  • 21. Data: 2013-09-27 21:19:59
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-27 19:00, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nie. Jeśli ci namaluję na domu wulgarne napisy, to ci zniszczę elewację.
    >
    > Naklejkę niby można oderwać, ale ta ma być właśnie trudna do odrywania.
    > A elewację też można oczyścić.
    >
    > Co innego włożenie czegoś za wycieraczkę lub przyklejenie czegoś, co
    > można łatwo i bez śladu oderwać.

    Znajdź sędziego na tyle głupiego że uzna naklejenie czegoś za
    zniszczenie. A może znasz jakiegoś magika od plakatów który
    dostał wyrok za zniszczenie przez naklejenie ?

    > Kwestia interpretacji, ale wystarczy do rozpoczęcia postępowania.

    Do wszczęcia niewiele wystarczy, chodzi o ty by wygrać/skazać.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2013-09-27 21:33:23
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 27 września 2013 20:46:16 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    > Uszkodzenie mienia na przykald
    >

    > A.L.

    W złym miejscu przyklejają te nalepki. Powinni z tyłu obok tablicy rejestracyjnej.
    Chujek nie zauważy od razu i będzie jeździł z karnym kutasem.

  • 23. Data: 2013-09-27 22:04:32
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-26 23:40, t? pisze:

    > Czy Wy jesteście normalni? Znajdźcie sobie jakieś sensowne zajęcie, razem
    > z analcronem.

    To zajebiście sensowne zajęcie. Nie zdarzyło mi się nakleić dwa razy na
    ten sam samochód, w odróżnieniu od blokad samochodowych które widuję co
    jakiś czas na tych samych autach.
    Ze starych wydań mam jeszcze jedna karną cipę. Możesz się załapać :)

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 24. Data: 2013-09-27 22:44:28
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-27 02:15, A.L. pisze:

    > W razie czego nalepiajacego mozna sadzic za naruszenie roznych
    > paragrafow

    Kto ma go podać do sądu? Poda go ten co co sam narusza prawo?

  • 25. Data: 2013-09-27 22:51:46
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-09-27 19:00, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie. Jeśli ci namaluję na domu wulgarne napisy, to ci zniszczę elewację.
    Nie, jeżeli malunek daje się łatwo zmyć nie pozostawiając rzeczywiście
    żadnych śladów.

    > Naklejkę niby można oderwać, ale ta ma być właśnie trudna do odrywania.
    Ale dająca się (mimo wszystko niewielkim kosztem i nakładem pracy)
    oderwać bez pozostawienia żadnych śladów. Zdecydowanie trudniejsza do
    usunięcia jest naklejka z numerem rejestracyjnym ale jakoś nikt do tej
    pory nie występował skutecznie (przynajmniej ja nic o tym nie słyszałem)
    przeciwko obowiązkowi "niszczenia szyby samochodu" przez naklejanie
    tejże. :-)

    > A elewację też można oczyścić.
    Jeśli można rzeczywiście to tu również zniszczenia nie ma. Jeśli zaś
    wymaga odmalowania aby śladów rzeczywiście nie było to jest to jak
    najbardziej zniszczenie.

    > Kwestia interpretacji, ale wystarczy do rozpoczęcia postępowania.

    M. in. dlatego (podkreślam, że nie jest to jedyny powód) raczej widzę tu
    naklejki z hasłem typu "nie parkuj jak łoś" niż o treści przedstawionej
    w filmie. ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 26. Data: 2013-09-27 22:51:56
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-27 09:27, Big Jack pisze:

    > Po co większą?

    Po to by nie mógł prowadzić auta bo by mu zasłaniała.
    Musiał by na miejscu zdzierać w obecności uszczypliwie komentujących
    ludzi. A że jest to święta krowa państwowa, wstyd byłby do "piątego"
    pokolenia za karnego kutasa :)

    W powyższym materiale opuszcza szybę i oddala się w ustronne miejsce.

  • 27. Data: 2013-09-27 22:53:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.09.2013 21:19, RadoslawF pisze:

    > Znajdź sędziego na tyle głupiego że uzna naklejenie czegoś za
    > zniszczenie.

    Pytałeś się o paragraf, nie o sędziego.

    Ale proszę uprzejmie - zaklej szybę sędziemu, to się przekonasz ;->

    > A może znasz jakiegoś magika od plakatów który
    > dostał wyrok za zniszczenie przez naklejenie ?

    Nie. Nie znam też nikogo, kto zostałby skazany za posiadanie
    nielegalnego oprogramowania. Czy to o czymś ma świadczyć?

    Nie takie było pytanie.

  • 28. Data: 2013-09-27 22:54:23
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-09-27 20:46, A.L. pisze:

    > Uszkodzenie mienia na przykald

    To i powieszenie gaci (zwłaszcza brudnych) na latarni należałoby uznać
    za zniszczenie latarni. :->

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 29. Data: 2013-09-27 22:58:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.09.2013 22:51, R2r pisze:

    > Nie, jeżeli malunek daje się łatwo zmyć nie pozostawiając rzeczywiście
    > żadnych śladów.

    Tak samo z naklejką.

    > Ale dająca się (mimo wszystko niewielkim kosztem i nakładem pracy)

    Niewielkim kosztem i nakładem pracy można uprać brudne ubranie.

    Uważasz, że jakbym cię celowo oblał błotem, to byłoby to legalne?

> [...]
    > pory nie występował skutecznie (przynajmniej ja nic o tym nie słyszałem)
    > przeciwko obowiązkowi "niszczenia szyby samochodu" przez naklejanie

    Ty na trzeźwo takie brednie wypisujesz?

    Naklejka z numerem to wymóg ustawowy. Ustawa jak najbardziej może
    zmuszać do niszczenia mienia. Patrz: nakaz rozbiórki samowolki budowlanej.

  • 30. Data: 2013-09-27 22:59:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.09.2013 22:54, R2r pisze:

    > To i powieszenie gaci (zwłaszcza brudnych) na latarni należałoby uznać
    > za zniszczenie latarni. :->

    Raczej zaśmiecanie, chyba że powiesisz przy pomocy jakiegoś super
    odpornego kleju.