  • Data: 2018-03-16 20:40:33
    Temat: Re: Karta SD pojemnosci 512 Mb.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/16/2018 9:24 AM, ń wrote:
    > Z tym że dodałbym dedykowane prawdziwe klawisze i łatwość obsługi jedną ręką, na
    deszczu i wodzie.

    To mój Android ciągle lepszy. Jak trzeba to obsługiwany zerowa ilością
    rak. Głosem.

    > A przykładowo jadąc samochodem czy rowerem nie jestem w stanie przy wstrząsach
    obsłużyć ekranu smartfona nawet oburącz.

    Ja zaś mówię "Ok gugle, najbliższa stacja benzynowa" i działa.

    > Obudowy i uchwyty oczywiście bywają, tyle że to wszystko kosztuje

    Prawie nic nie kosztuje, uchwyt z biedronki za 12zł jest uzywany przeze
    mnie już bodaj na 3 telefon i nic, funkcjonuje. A każdy inny kształtem i
    gabarytem. Nie chce się popsuć co irytuje bo ma mało szpanerski wygląd i
    czas zmienić.

    > Baterie oczywiście AA (R-6).

    Dyskusyjne czy to zaleta szczegolnie ze bateria lekka nie jest. Gdybym
    wybieral się na jakąs pieszą wycieczkę to jednak zastanowił bym sie nad
    małym panelem słonecznym zintegrowanym z powerbankiem i najlepiej
    wszytym w plecak. Chińskie g... ale jest skuteczne w stopniu
    wystarczającym aby uratowac tyłek.

    Nie upieraj się przy starym złomie. I tak tej karty nie kupisz i nie
    przerobisz istniejącej więc opraw w ramki i czekaj aż to będzie vintage.