  • Data: 2018-03-16 22:24:59
    Temat: Re: Karta SD pojemnosci 512 Mb.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To mój Android ciągle lepszy. Jak trzeba to obsługiwany zerowa ilością
    > rak. Głosem.

    Dotychczasowo opisy nie zachęcały do stosowania tego "udogodnienia".
    Coś się polepszyło ostatnio?

> [...]
    >
    > Prawie nic nie kosztuje, uchwyt z biedronki za 12zł jest uzywany przeze
    > mnie już bodaj na 3 telefon i nic, funkcjonuje. A każdy inny kształtem i
    > gabarytem. Nie chce się popsuć co irytuje bo ma mało szpanerski wygląd i
    > czas zmienić.

    > Dyskusyjne czy to zaleta szczegolnie ze bateria lekka nie jest. Gdybym
    > wybieral się na jakąs pieszą wycieczkę to jednak zastanowił bym sie nad
    > małym panelem słonecznym zintegrowanym z powerbankiem i najlepiej
    > wszytym w plecak. Chińskie g... ale jest skuteczne w stopniu

    Dla mnie bardzo dyskusyjny jest panel słoneczny.
    A powerbank na baterię zabieram zawsze kiedy wiem że mogę nie
    mieć samochodu lub gniazdka 220 pod ręką.

    > Nie upieraj się przy starym złomie. I tak tej karty nie kupisz i nie
    > przerobisz istniejącej więc opraw w ramki i czekaj aż to będzie vintage.

    Niektórzy po prostu lubią stare sprzęty.
    W przypadku GPSów samochodowych sensu to za bardzo nie ma ale jeśli ktoś
    lubi.