  • Data: 2018-03-17 10:35:39
    Temat: Re: Karta SD pojemnosci 512 Mb.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/16/2018 10:24 PM, RadoslawF wrote:
    > Dotychczasowo opisy nie zachęcały do stosowania tego "udogodnienia".
    > Coś się polepszyło ostatnio?

    Działa. Sprawdź sam. Używam tego coraz cześciej jadąc samochodem.
    Problemem jest kilka rzeczy, np zamiast "nawiguj do" musisz powiedzieć
    "nawigejt to" co brzmi komicznie ale działa. Adresy łyka w rodzimym.

    > Dla mnie bardzo dyskusyjny jest panel słoneczny.

    Albowiem? Fakt, klimat nie ten, ale kto powiedzial że tylko w tym
    klimacie możliwe sa piesze wycieczki?

    Tak przy okazji oglądałem plecak jakiś czas temu, z wszystym panelem na
    stałe (panel był troche elastyczny). Wlasciciel był atechniczny i nic na
    temat parametrów nie wiedział. Wiedział jednak że po 6 godzinach
    wędrowania ładował telefon do pełna.