    Subject: Re: Karta graficzna - jaka?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Date: Tue, 16 Aug 2016 07:32:37 +0200

    W dniu 2016-08-12 o 19:27, Chris pisze:

    > Nie wiem czy to ta sama opcja ale często oglądam tek mecze, puszczam na
    > TV full obraz meczu a na laptopie pracuję (karta Nvidia). Nigdy z tym
    > nie miałem problemu.

    Bo to działa, ale nie tak jak ja bym chciał, da się zrobić tak jak
    piszesz, ale to nie działało tak jak ja chciałem. Bo dało się na nvidii
    osiągnąć na jednym ekranie full ekran video, a na pierwszym pracować,
    ale działało to tylko w jednym trybie, który mi nie pasował, na radeonie
    mogłem sobie dowolnie to ustawiać niezależnie od wybranego trybu
    wyświetlania pulpitu i to mi bardziej pasowało, ale nie wnikajmy, bo ja
    po tym fakcie jestem zrażony do nvidii (miałem 2 różne, jedną gdzieś w
    2002 i drugą gdzieś w 2013 i nie było to poprawione - działało to tak
    samo jak lata temu).