  • Data: 2020-03-30 23:09:47
    Temat: Re: Karty Micro SD
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzegorz" 5e823f50$0$549$6...@n...neostrada.pl

    > ps. świeżo zainstalowany system po wyłączeniu swap
    > i hiberfile waży ok. 8.5 GB a cała partycja systemowa
    > ma 20 GB - tak więc te ok. 10 GB to wolne miejsce :)

    Qpiłem laptop Acera z zainstalowanym 64W10 i jedynie
    przystosowałem ów W10 do swych potrzeb -- odświeżyłem...

    Na Fujitsu-Siemensie zainstalowałem od nowa 64W10, ale
    szybko utraciłem tę partycję a że leniwy byłem, miast
    kolejny raz instalować -- wrzuciłem tam to, co jest na
    Acerze. (leniwy i chory -- raczej ;) słabo wówczas
    kontaktowałem ze światem)

    Podobnie było z 32W10 na laptopie Fujitsu-Siemensa -- coś
    zainstalowałem tam, ale ostatecznie zostawiłem tam to, co
    zainstalowałem na netbooku Acera...

    Obie wersje są zaktualizowane do najnowszej.

    Pod 64W10 mam jakiś problem -- chyba z grafiką. Laptop
    potrafi zawiesić się znienacka podczas oglądania filmu
    w przeglądarce... Chyba pod 32W10 tego problemu nie mam.
    32WXP podczas oglądania filmu w przeglądarce też potrafi
    zawiesić się, ale problem ów mogę zminimalizować poprzez
    czyszczenie keszu przeglądarki -- myślałem, że to jakiś
    softowy szkodnik...

    Nie wiem już -- nie pamiętam, ile zajmuje 32W10 i 64W10
    tuż po zainstalowaniu.

    -=-

    NTFS potrafi kompresować -- masz 8.5 GB po kompresji NTFS
    czy przed?

    IMO warto z tej kompresji korzystać na HDD i nie warto
    na SSD, bo na SSD szybko przybywa BTW podczas czytania.

    --