    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karty gfx z koparek
    Date: Fri, 4 Jan 2019 00:43:49 +0100

    > Jako że bitcoin w zasadzie stał się nieopłacalny to zapytam o
    > obserwacje: pojawiły się karty z koparek w ilościach hurtowych czy też
    > może jednak tylko prąd wyłaczyli i czekają na doinwestowanie przez
    > frajerów aby odpalić na nowo? A może kopią jak dawniej tylko nie
    > sprzedają coinów?

    U nas w kraju się nie pojawiły.
    Ale na cztery znajome osoby które kopią trzy robią to na cudzym sprzęcie
    i napędzają cudzym prądem. Dla nich jest opłacalne.

    > Zerkam na allegro i widzę że coś tam się pojawia, ale jakoś
    > niespecjalnie dużo. Liczyłem na jakies RX 4xx ale jakoś tanio nie ma.
    > Tanio, czyli za 200zł ;) Czyli sugeruje to że z koparek nie wyprzedają
    > na sztuki.

    Odpuść. Karta która kopała przez pół roku 24h na dobę przez 7 dni
    w tygodniu to proszenie się o kłopoty.
    A co sprytniejsi nie sprzedają sami na allegro tylko odsprzedają
    kartę przez zaprzyjaźniony sklep. Więc cena nie będzie niska.