  • Data: 2019-01-05 13:15:46
    Temat: Re: Karty gfx z koparek
    Od: miab <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-01-2019 o 12:11, z pisze:

    > Zakładam że wszyscy to wiemy ;-) i że GPU się kopie g... waluty
    >
    > i raczej się branża
    >
    > Nie ma się czym chwalić. To jest branża którą zabili spekulanci a
    > wkładanie technologii krypto wszędzie gdzie się da nie jest ani
    > bezpieczne anie tanie ani innowacyjne.
    >
    > Taka moda.
    >
    > Jak patrzę na ostatni wykres bitcoina to śmiać mi się chce. Przecież
    > widać jak na dłoni że grube miśki sterują wykresem żeby wydoić tych
    > małych naiwniaków
    >
    > Żenujące przedstawienie

    > PS. Dochodzi jeszcze modny ostatnio watek ekologiczny.
> [...]

    Najśmieszniejsze jest to że owa magiczna technologia "blockchain" którą
    się laickie dupki tak zachwycają jest jedna z najdroższych,
    najwolniejszych i podatnych na hakowanie technologii uwierzytelniania.
    Działa na nich magia niezrozumiałych technicznych terminów.
    W praktyce przydaje się tylko przestępcom dla zanonimizowania wyłudzeń i
    przestępczych płatności(ale zdaje się ze nie do końca).

    miab