    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Kasowanie "change engine oil" Alfa Mito
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 30 Jul 2015 16:47:03 +0200

    Thu, 30 Jul 2015 16:03:23 +0200, Jacek

    > Czy jest jakiś domowy sposób, aby to skasować,
    > czy jednak muszę jechać okazać skruchę (i bilety NBP) do ASO?

    ELM327 + soft np. FIATECUSCAN

    Generalnie wniosek z tego, że zamiast jechać do ASO i płacić ze 100 zł za
    podpięcie kompa, możesz podbić do pierwszego lepszego mietka zajmujacego
    się Fiatami (i nie tylko) i pewnie będzie w stanie to skasować za grosze.

    Zgóglowałem chwilkę, i nie widzę instrukcji kasowania inspekcji olejowej w
    inny sposób, typu dostęp serwisowy z "zegarów", czy jakieś zworki pod maska
    -- jak to jest np. w Mazdach:

    How to reset after an oil change
    1. Ignition to position on.
    2. Connect the pin in the red circle to earth (chassis).
    3. Press the accelerator to the floor and realese 10 times.
    4. The glow plug light flashes 5 times when resetting is complete.
    5. Ignition to position off.
    6. Remove the wire between the connector and chassis.

    Tak sobie kasowałem ostatnio "inspekcję olejową". W podobny sposób
    kalibrowałem wtryski. A można i wymusić wypalanie DPFu... :>

    > Pytanie dodatkowe, czy jazda z takim komunikatem nie spowoduje,
    > że komputer mi zrobi jakiś dodatkowy kawał?

    Jak nie masz tam DPFu, to nic nie powinno się stać.

    --
    Pozdor
    Myjk