eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKasowanie "change engine oil" Alfa Mito › Re: Kasowanie "change engine oil" Alfa Mito
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!newsfeed.stra
    ub-nv.de!feed.xsnews.nl!fbe002.ams.xsnews.nl!news.roellig-ltd.de!open-news-netw
    ork.org!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Kasowanie "change engine oil" Alfa Mito
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <mpdarc$29v$1@node1.news.atman.pl> <1o4c8n3s3fean$.dlg@myjk.org>
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Thu, 30 Jul 2015 18:55:14 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.1.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1o4c8n3s3fean$.dlg@myjk.org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 150729-0, 2015-07-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 34
    Message-ID: <55ba56f5$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1438275317 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8372 213.92.229.127:62533
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566363
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-07-30 o 16:47, Myjk pisze:
    > Thu, 30 Jul 2015 16:03:23 +0200, Jacek
    >
    >> Czy jest jakiś domowy sposób, aby to skasować,
    >> czy jednak muszę jechać okazać skruchę (i bilety NBP) do ASO?
    >
    > ELM327 + soft np. FIATECUSCAN
    >
    > Generalnie wniosek z tego, że zamiast jechać do ASO i płacić ze 100 zł za
    > podpięcie kompa, możesz podbić do pierwszego lepszego mietka zajmujacego
    > się Fiatami (i nie tylko) i pewnie będzie w stanie to skasować za grosze.
    >
    > Zgóglowałem chwilkę, i nie widzę instrukcji kasowania inspekcji olejowej w
    > inny sposób, typu dostęp serwisowy z "zegarów", czy jakieś zworki pod maska
    > -- jak to jest np. w Mazdach:
    >
    > How to reset after an oil change
    > 1. Ignition to position on.
    > 2. Connect the pin in the red circle to earth (chassis).
    > 3. Press the accelerator to the floor and realese 10 times.
    > 4. The glow plug light flashes 5 times when resetting is complete.
    > 5. Ignition to position off.
    > 6. Remove the wire between the connector and chassis.
    >
    > Tak sobie kasowałem ostatnio "inspekcję olejową". W podobny sposób
    > kalibrowałem wtryski. A można i wymusić wypalanie DPFu... :>
    >
    >> Pytanie dodatkowe, czy jazda z takim komunikatem nie spowoduje,
    >> że komputer mi zrobi jakiś dodatkowy kawał?
    >
    > Jak nie masz tam DPFu, to nic nie powinno się stać.
    >
    u mnie w Chevrolecie też się tak kasuje, tylko 2x łatwiej, bo wciska się
    gaz 5 a nie 10 razy, aaa no i bez kabelków ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: