  • 301. Data: 2018-06-10 16:09:44
    Temat: Re: Kierowca . ciemny lud ma to co chciał.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Malkoit" <g...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:pfedh5$r4l$1@news.mixmin.net...
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz już nie bedzie falandyzacji prawa. Wyroki wydaje Bóg Sedzia
    > Najwyższy
    > na Nowogrodzkiej. Sędziowie podlegają Namiestnikowi, a Namiestnikiem
    > kieruje Bóg Wódz. Jakiś tam Sąd Najwyzszy, czy Trybunał Konstytucyjny
    > nie mają nic do gadania i dobrze im tak, ciemny lud ma to co chciał.

    Lepsze byłoby to co piszesz niż roztargniony sędzia i jego "adwokaci" w SN.
    Kradzież 50 zł to jednak kradzież a nie roztargnienie. Roztargnieni powinni
    być kierowani do łopaty. To nic, że nic innego nie potrafią. Nabycie
    umiejętności operatora ręcznego sprzętu kopiącego nie jest niemożliwe.

    neelix

    neelix

  • 302. Data: 2018-06-10 16:17:49
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > nagraniu DVD nie znajdowały się na przejściu, a zatem nie korzystały z
    > pierwszeństwa, jednakże ich zachowanie sugerowało zamiar wejścia na
    > przejście, to reakcja egzaminowanej polegająca na zatrzymaniu pojazdu i
    > ustąpieniu pierwszeństwa przy uwzględnianiu zasady ograniczonego zaufania,
    > tym samym nie stanowiła naruszenia normy prawnej wynikającej z art. 49
    > ust.
    > 1 pkt 2 Prawa o ruchu drogowym właśnie ze względu na obowiązek wynikający
    > art. 4 ustawy, kreującego zasadę ograniczonego zaufania."
    zbliza-sie-do-pasow-kierowca-musi-zwolnic.html

    WSA też miał zamiar piardnąć a się zesrał. Kompromitacja. Do kopania rowów.
    Nie liczą się zamiary a czyny. Nie można ustępowac pierwszeństwa na
    podstawie podejrzewania zamiarów tym, którzy pierwszeństwa nie posiadają.
    Zamiar nie daje pierwszeństwa. Zasady ruchu drogowego (ograniczonego
    zaufania i inne) dotyczą również pieszych. Każdy ma się do nich stosować.
    Negowaqnie decyzji egzaminatora jest kpiną z prawa. Kasta do likwidacji.

    neelix

  • 303. Data: 2018-06-10 16:20:10
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    On Friday, June 8, 2018 at 6:59:30 PM UTC+2, Malkoit wrote:

    > Zwróć uwagę, że Sąd jako podstawę przyjął zasadę ograniczonego
    > zaufania,
    > czyli zatrzymanie się przed przejściem dla pieszych nie stanowiło
    > naruszenia prawa.

    Ale ta zasada wymaga, zeby piesi "zachowywali sie w jakis sposob
    podejrzanie", https://pl.wikipedia.org/wiki/Zasada_ograniczonego_z
    aufania

    Standardowo mozna zakladac, ze kazdy stosuje sie do PoRD.

    To byl egzamin, czyli zapewne byly nagrania z kamer...

    >...jednakże ich zachowanie sugerowało zamiar wejścia na
    > przejście,

    Nie wiemy jak to wygladalo, ale wyciaganie z tego wyroku wnioskow typu
    pieszy stoi, chce przejsc, to wolno sie zatrzymac jest jednak zbyt daleko
    idaca interpretacja wg mnie.

    Zreszta sad sie mocno wije w uzasadnieniu ;) , wspominajac o "zachowaniu
    sugerujacym wejscie", "brak jakiegokolwiek zagrozenia"... nie powiedzieli
    wprost: pieszy czeka, masz prawo sie zatrzymac i go przepuscic!
    ----------------------

    Bo nie ma takiego prawa. Czeka to czeka. Tak jest najzdrowiej,
    najbezpieczniej. Sądy, które nie potrafia wydać sprawiedliwego wyroku
    powinny być sukcesywnie likwidowane.

    neelix
    neelix

  • 304. Data: 2018-06-10 16:26:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-10 o 15:50, neelix pisze:

    > Jakbyś widział to co ja wielokrotnie widziałem to byś tak nie pier...
    > . Wracaj na drzewo banay prostować.

    Wiem co widziałeś. W dupie byłeś i gówno widziałeś. Dalsza dyskusja z
    tobą to strata czasu.

  • 305. Data: 2018-06-10 16:28:25
    Temat: Re: Kierowca kacyk.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Już nie ma nadzwyczajnej kasty. Wódz zlikwidował. Teraz jest Super Kasta
    > Wodza. Wódz jest Bogiem i Sędzią Najwyzszym.
    > Teraz jesteśmy republiką bananową pod rzadami Wodza Kacyka.

    Jeszcze długo będzie, bo za odmowę przyjęcia islamskich emigrantów UE nie
    pozwala na eliminowanie patologii z poprzedniego systemu. Kasta jest jak
    beton. Dopóki nie będzie ostrego kucia to beton nie puści.

    neelix

  • 306. Data: 2018-06-10 16:40:58
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem co widziałeś. W dupie byłeś i gówno widziałeś. Dalsza dyskusja z tobą
    > to strata czasu.

    Goowno wiesz. Nie jesteś partnerem do rozmowy. Jesteś ignorantem i zwykłym
    awanturnikiem jak totalna opozycja, której demokracja zabrała zabawki.
    Pieprzycie bezsilnie brednie byle pieprzyć.

    neelix

  • 307. Data: 2018-06-10 16:45:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-10 o 16:05, neelix pisze:

    > Często ktoś zatrzymuje się i nie przechodzi, bo np. czeka na
    > dochodzącego znajomego, rodzinę.

    Spotykasz może ze 2-3 takie sytuacje w roku i robisz z tego regułę, a
    tymczasem dziesiątki tysięcy innych przechodniów muszą stać i się
    prosić, aby neelix z małym fiutkiem raczył się zatrzymać i przepuścić
    pieszych.

    > Jak się trafi debil, który zawsze zatrzymuje auto ze strachu na widok
    > pieszego daleko na chodniku to dostaje strzał w dupę. Wypadki są tam
    > gdzie są debile.

    Od kilkudziesięciu lat zatrzymuję się przed przejściem, aby przepuścić
    pieszych i jakoś nie zauważyłem, żeby strzał w dupę stał się regułą.
    Fakt, że zdarzyły mi się takie, podbramkowe sytuacje kilka razy, że
    musiałem uciec do przodu. Tyle, że jakimś trafem wszystkie one dotyczyły
    przejść kierowanych sygnalizacją świetlną oraz kierowców, którzy mają
    zwyczaj przejeżdżania na "mocno zielonym" świetle.
    Zazwyczaj ci kierowcy interpretują światła na sygnalizatorze licząc od góry:
    1 - alternatywne zielone, które uprawnia do przejazdu jak nie ma w
    pobliżu policji
    2 - mocno zielone dla którego "nie wolno przejeżdżać!" interpretują jako
    przejazd dozwolony, ale tylko szybko
    3 - zielone, można przejeżdżać bez ograniczeń

  • 308. Data: 2018-06-10 16:57:25
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

> [...]

    > zaufania i inne) dotyczą również pieszych. Każdy ma się do nich stosować.
    > Negowanie decyzji egzaminatora jest kpiną z prawa. Kasta do likwidacji.

    Sędzia neelix PiSdziak Ciemny Lud wydał wyrok.
    Ten wyrok zatwierdził ci I sekretarz POP PiS ?
    Zap....aj szybko do I sekretarza niech ci zatwierdzi wyrok,
    bo inaczej PiS oskarży cię o uzurpowanie władzy.

  • 309. Data: 2018-06-10 17:09:38
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    > Użytkownik "Malkoit" <g...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze długo będzie,
    > Kasta jest jak beton.
    >
    > neelix

    Nie, już nie ma niezależnych Sądów.
    Wszystkim steruje Namiestnik, prawa ręka Wodza.
    Jeżeli jakis sędzia podskoczy to natychmiast grozi mu zesłanie na zadupie,
    albo na emeryturę.

    UE jeszcze coś pobrzdąkuje, ale Kaczyński ma ich w dudzie.
    Nawet strata miliardów Euro z UE nie rusza Wodza.
    Co tam - Wódz i Partia się wyżywią.

  • 310. Data: 2018-06-10 20:03:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-10 o 17:09, Malkoit pisze:

    > Nie, już nie ma niezależnych Sądów.
    > Wszystkim steruje Namiestnik, prawa ręka Wodza.
    > Jeżeli jakis sędzia podskoczy to natychmiast grozi mu zesłanie na zadupie,
    > albo na emeryturę.

    Łżesz polityczna POpierdułko.
    A może napiszesz gdzie zesłano sędzinę która zasądziła przeprosiny
    za pół miliona złotych? I to od zaangażowanego popieracza PiSu.