-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin1!goblin.st
u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Klakson
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <f...@g...com>
<p...@m...org> <5b9a4074$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
<12o38bj3e353h$.dlg@myjk.org>
Date: Fri, 14 Sep 2018 22:52:29 +0200
Message-ID: <1lv1v5yw1mmpj$.ybbud3p275li.dlg@40tude.net>
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.53.107
X-Trace: 1536958350 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 606 89.64.53.107:31713
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639710
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 13 Sep 2018 13:03:15 +0200, Myjk napisał(a):
> Thu, 13 Sep 2018 12:48:18 +0200, spider
>
>> No i po co ten kierowca chciał zmienić pas? Chciał wyprzedzić tego
>> majaczącego w oddali motocyklistę?
>
> Na to wygląda. I do tej pory nie rozumiem dlaczego ludzie w takich
> sytuacjach tak mocno szarpią kierownicą że aż doprowadzają do wytrącenia
> auta z toru jazdy, a jeszcze bardziej mnie zastanawia jak bardzo niesprawne
> auto musi być aby na gładkiej (i czystej) jak lustro jezdni w takiej
> sytuacji wylądować w rowie (hamulce tam ZTCW nie zagrały) więc wniosek jest
> taki że amory, względnie gumy, to musiał być zwyczajny śmietnik.
Raczej każdy samochód bez ESP, przy wysokiej przyczepności, jeśli kierowca
machnie tak kierownicą w jedną i drugą stronę, to tył nie pojedzie już "za
przodem" tylko pojedzie szerzej, a z ujęciem gazu to już w ogóle.
A jeśli dobrze widzę to jest Swift, a poza wersją sport, ten samochód jest
z tych co tak sobie się prowadzi. Może nie wymaga jakiś szczególnie
szybkich rąk, ale po prostu dość głeboko się kładzie w zakręcie na odboju i
taki jakiś mało stablny jest przy gwałtownych manewrach.
Co prawda więkzość kierowców to pierwsze pociągnięcie w lewo jeszcze by
skontrowała (ten na filmie to jakaś wybitna mizeria), ale zazwyczaj i tak
przy wyższych prędkościach (a tu ze słupków wychodzi mi 130) rzadko kończy
się to opanowaniem samochodu, a samochód łapie rybe, kierowca kontruje za
późno i za głęboko - powodując że oscylacje się tylko powiększają.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.09.18 18:28 kk
- 15.09.18 18:31 kk
- 15.09.18 20:26 Mateusz Bogusz
- 17.09.18 11:52 Myjk
- 17.09.18 11:55 Myjk
- 17.09.18 13:04 Queequeg
- 17.09.18 17:30 LEPEK
- 17.09.18 17:51 J.F.
- 17.09.18 18:04 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
Najnowsze wątki
- 2024-05-04 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-05-04 Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
- 2024-05-04 Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- 2024-05-04 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-04 Marki => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-05-03 Warszawa => Sprzedawca usług rekrutacyjnych <=
- 2024-05-03 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-03 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-03 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-03 Rzeszów => UX/UI Designer <=
- 2024-05-03 Giertych przetarł szlak: byli członkowie zarządu Orlenu śledztwa prokuratorskie obserwują z zagranicy
- 2024-05-03 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-03 Kraków => UX/UI Designer <=