  • Data: 2016-10-03 11:03:34
    Temat: Re: Klej odporny na olej
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-01 o 14:15, Tomasz Pyra pisze:

    > Różne kleje są, ale taich żeby nimi kleić brudne czy zaolejone rzeczy to
    > faktycznie nie.
    > Odtłuszczenie i oczyszczenie tego co kleisz to zawsze podstawowa sprawa.
    >
    > Jak masz cokolwiek na elemencie który kleisz, to przykleisz się nie do
    > elementu, a do tego czym masz obrudzony element.
    > Bez znaczenia czy to bedzie błoto, tłuszcz czy odpadająca rdza.
    >
    > A tak poważnie musisz pojechać do jakiegoś sensownego serwisu (czyli nie
    > tam gdzie byłeś) i naprawią/zrobią Ci tam wszystko.

    Nikt nie mówi o zaolejonych czy brudnych powierzchniach. Chyba przez 5
    minut czyściłem mające być sklejone elementy spirytusem dla
    odtłuszczenia... i póki co - przejechane około 150 km i moja prowizorka
    wydaje się być skuteczna..

    Niestety, autoryzowany serwis nic mi nie gwarantuje. Byłem w takim
    przybytku i zapytałem czy jest możliwość naprawy bądź tylko kupienia
    tego zestawu do wspomagania kierownicy. Facet który tam siedział w
    biurze odpowiedź uzależnił od podania mu numeru nadwozia auta..

    Miałbym pytanie, o ile się w tym orientujesz, chodzi o ciśnienie w w
    układzie kierowniczym. Nie wyrażane konkretnie w atm, ale o to czy
    drobna modyfikacja w tym układzie może spowodować wzrost ciśnienia że
    jest w stanie rozszczelnić gumowy, o ile się nie mylę - zbrojony wąż?

    Ta modyfikacja to wstawienia dwu zwężeń w system węży i metalowych
    elementów do przenoszenia hydrauliki wk. łączna powierzchnia tych
    zwężeń to jakieś 4-5cm (cały układ to około 1.5m), a samo zwężenie
    niewielkie, najwyżej 20% ogólnej powierzchni.