    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kolejna podwyżka opłat na A2
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5e52dbb8$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e542250$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e54e1bb$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <hju1x5hlcbo2$.7dctc9xs17in.dlg@40tude.net>
    <5e54e7dc$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 25 Feb 2020 11:15:35 +0100

    Dnia Tue, 25 Feb 2020 10:24:43 +0100, T. napisał(a):

    > Ja stwierdziłem, że nie dopłacam Kulczykom do interesu i omijam odcinek
    > A2 przez nich zarządzany. Wyjeżdżam z A2 jadąc z Warszawy do Poznania
    > bodaj w Koninie i jadę przez Swarzędz. Tam w większej części jest
    > dwupasmówka. Strata czasu - pół godz. do ok. godziny, ale zostaje w
    > kieszeni 36 zł.

    Dwa pasy masz chyba od Wrzesni. A od Konina ... jeden ?
    I zdaje sie umowa koncesyjna zabrania poszerzania rownoleglych drog
    :-)

    Chyba lepiej zaplacic 20 zl do Wrzesni i tam zjechac.
    No i duzo zalezy, gdzie sie do tego Poznania jedzie - polnoc czy
    poludnie ..

    A osobna sprawa, to te bramki co chwila, jak kolejki nie ma, to
    swietnie, jak sa .. i koniec zysku.

    > Ten państwowy odcinek za Strykowem do Konina to coś ok. 10 zł - da się
    > przeżyć.

    Na panstwowym A4 Wroclaw-Gliwice jest 10gr/km ... ale uwaga - to
    oplata promocyjna/obnizona. W kazdej chwili moga promocje skonczyc ...
    ale przeciez nie przed wyborami :-)

    Tylko ... pantwu to wszystko jedno ile sciagnie, Kulczyk musi kredyt
    splacic.

    > Moja średnia poza drogami szybkiego ruchu to ok. 65 km./godz, nie 50,
    > jak ktoś tam dalej pisze....

    Zalezy ktora, ja raczej przekraczam 70.

    Ale jak sie trafia wioski, swiatla ... lub wypadki na autostradzie :-(

    J.