  • 31. Data: 2009-06-10 12:07:46
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: Kuba Fingas <f...@n...pl>

    Animka pisze:
    > Kuba Fingas pisze:

    > Komputer firmowy to chyba nie do gier, co?

    Komputer "firmowy" w znaczeniu, cytując założyciela wątku:

    "firmowy" w sensie z nalepka IBM / HP / Fujitsu Siemens / APPLE....
    takich sie raczej nie widzi w wiekszosci sklepow poza wspomnianym HP'ku
    w vobisie"

    Czytaj uważnie.

    > Chodzi o szpan. Wszyscy powinni mieć najnowsze komputery. Za rok ten już
    > będzie przeżytkiem i ludzie będą się z Ciebie i Twojego komputera
    > nabijać.

    Nie wątpię ani chwili że wśród pewnego sortu młodzieży, powiedzmy,
    gimnazjalnej, posiadanie komputera (komórki, aparatu foto, odtwarzacza
    MP3) innego niż najnowszy faktycznie może to stanowić pewien problem
    wizerunkowo-egzystencjalny...
    :PP

    Jeśli zaś mówisz o ludziach (dorosłych) którzy używają komputerów do
    pracy, cóż, pozostaje współczuć środowiska w jakim funkcjonujesz.

    > Zresztą to też zależy od oprogramowania jakie firma będzie mieć
    > w komputerze i czy komputer da radę.

    W Applach nie uświadczysz bieda-konfiguracji.

    Kuba

  • 32. Data: 2009-06-10 12:38:33
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kuba Fingas"
    >Umm, tak dyskretnie pragnę zwrócić uwagę że zaczęło się od użytkowniczki
    >"Animka" i jej komentarza "za rok będzie już przestarzały", na co ja
    >odparłem że tylko gdy po roku nowego sprzętu wymagają.

    Z drugiej strony, ktoś w podwątku obok bodajże zapewniał, że Mac tak
    niby starczy na lata. A tu akurat różnicy względem peceta bez logo Apple
    dużej nie ma.

    >Z drugiej strony w Applach ten problem będzie mniej dotkliwy niż w PC -
    >OSX jest dużo, dużo mniej zasobożerny* niż Vista,

    Nie mam Visty. A aplikacje są zasobożerne wszędzie.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I am Rambo of Borg: Yo! Assimilate this!
    `b K...@e...eu.org d' <BANG> <BANG> <BANG>

  • 33. Data: 2009-06-10 13:02:45
    Od: Kuba Fingas <f...@n...pl>

    Mariusz Kruk pisze:
> [...]

    > Z drugiej strony, ktoś w podwątku obok bodajże zapewniał, że Mac tak
    > niby starczy na lata. A tu akurat różnicy względem peceta bez logo Apple

    Apple to można powiedzieć jest pecet z górnej półki z dużo lepszym systemem.
    Osobie która nie gra prędzej się znudzi niż przestanie wystarczać.
    ;)

    Kuba

  • 34. Data: 2009-06-10 13:08:33
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kuba Fingas"
    >Apple to można powiedzieć jest pecet z górnej półki

    Etam. Zwykły pecet.

    >z dużo lepszym systemem.

    Etam. Z systemem, pod który jest sporo mniej aplikacji. A to aplikacje
    są tym, z czym się pracuje.

    --
    \------------------------/ Z byle czego i Salomon miecza nie
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 35. Data: 2009-06-10 14:19:43
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-06-10 13:41, Użytkownik PSYLO napisał:

    > Jako specjalistyczne traktuję np. Photoshopa, który na sprzęcie Apple
    > pracuje znacznie przyjemniej.

    Program dla grafika jest potrzebny w niewielkiej ilości firm.
    Program do księgowości praktycznie w każdej (wyjątek małe firmy
    które prowadzenie księgowości zlecają na zewnątrz).
    Więc odpuść tego Photoshopa i podaj przykład softu do prowadzenia
    księgowości lub przyznaj że temat komputera w firmie tak naprawdę
    jest Ci obcy i tylko tak dla sportu zabierasz głos.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2009-06-10 14:29:19
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Tu masz fajny komputer na biurko
    http://www.dell.com/us/en/home/desktops/desktop-stud
    io-one-19/pd.aspx?refid=desktop-studio-one-19&s=dhs&
    cs=19

    jak dobrze poszukasz znajdziesz też w ekranem 22" i 24" również w innej
    stylistyce, z wbudowanym tunerem TV i w ogóle :)

    g.

  • 37. Data: 2009-06-10 16:23:31
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 10 Jun 2009 16:19:43 +0200, RadoslawF <r...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >księgowości lub przyznaj że temat komputera w firmie tak naprawdę
    >jest Ci obcy i tylko tak dla sportu zabierasz głos.

    5 sekund w google:
    http://www.findaccountingsoftware.com/software/brows
    e/desktopos/6
    <rs>

  • 38. Data: 2009-06-10 16:25:48
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 10 Jun 2009 12:47:56 +0200, RadoslawF <r...@g...pl>
    wrote:

    >To ja poproszę garść przykładów oprogramowania przydatnego
    >do prowadzenia firmy na ten system. Ze szczególnym uwzględnieniem
    >programów dla prawnika, księgowej i obsługi magazynu.

    skoro kolega "nie odrobil pracy domowej" to ja ci powiem. jakos mase
    firm pracuje w calosci opartych na makowkach i jest masa takowego
    softu na ten system. wystarczy tylko zapuscic sie w googla.
    w najgorszym wypadku, jesli firma ma soft pisany dla niej pod
    konkretnego windowsa i nie ma ma odpowiednika na macos'ie, to
    instalujesz na hardwarze applea. dowolnego windowsa, a na tym to co
    chcesz. albo w VM to w najgorszym wypadku.

    a pytkowi chodzilo bardziej o wyglad. o innych wymaganiach nie mowil.
    <rs>

  • 39. Data: 2009-06-10 16:35:32
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-06-10 18:23, Użytkownik rs napisał:

    > 5 sekund w google:
    > http://www.findaccountingsoftware.com/software/brows
    e/desktopos/6

    Normalnie mnie rozwaliłeś, ze śmiechu oplułem wyświetlacz.
    A teraz jak już byłeś taki miły powiedz który z tych programów
    nadaje się do prowadzenia księgowości w naszym pięknym kraju
    z uwzględnieniem naszego pięknego języka i naszych wspaniale
    najbardziej na świecie pokręconych przepisów. :-)
    Bo wedle mojej wiedzy to w znajomych firmach opierających
    się na nadgryzionym jabłku księgowość załatwiają na maszynach
    wirtualnych pod kontrolą windowsa.
    Ale może faktycznie wszyscy przespaliśmy jakiś wysyp ciekawego
    softu.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2009-06-10 16:47:03
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 10 Jun 2009 18:35:32 +0200, RadoslawF <r...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >z uwzględnieniem naszego pięknego języka i naszych wspaniale
    >najbardziej na świecie pokręconych przepisów. :-)

    nie interesuje mnie to zuuuuupelnie, tak jak ciebie nie powinno
    interesowac, do czego pytek ma zamiar uzywac, tego kompa. to co
    podalem, swiadczy jednak dobitnie, ze jest software o ktory pytales na
    macos'a, wiec teraz nie marudz, tylko a teraz lec po scierke i czysc
    swoje stanowisko pracy.
    btw. ja na makowke mam kazdy soft, ktory do mojej pracy i przyjemnosci
    mi jest potrzebny i nie narzekam, choc makowka bynajnmiej nie jest
    moim ukochanym systemem.

    >Bo wedle mojej wiedzy to w znajomych firmach opierających
    >się na nadgryzionym jabłku księgowość załatwiają na maszynach
    >wirtualnych pod kontrolą windowsa.

    ale przeciez podalem i taka mozliwosc, jako ostatecznosc. nie?

    >Ale może faktycznie wszyscy przespaliśmy jakiś wysyp ciekawego
    >softu.

    no wlasnie tak sadze. pedzie popyt, bedzie podaz. <rs>