  • Data: 2019-05-07 18:34:26
    Temat: Re: Komu profil alu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b6d0b97f-ca18-4b13-937a-929bb84bcc49@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 6 maja 2019 19:46:41 UTC+9 użytkownik J.F.
    napisał:

    > W hurtowni jest akurat wzgledny porzadek - jest blacha, jest nr z
    > huty/walcowni ... nie ma certyfikatu.
    > Ale bedzie, doślą za pare dni.
    >
    > Pozniej w zakladzie produkcyjnym za to ... pracownik zapisze sobie
    > jaki nr wzial, albo nie zapisze.
    > Wprowadzi w komputer rzeczywisty, albo wybierze z dostepnych w
    > systemie - taki, jaki mu sie wydaje, ze pobrano.
    >
    > Inwentaryzacja - osobny problem. Nikomu sie nie chce tych numerkow
    > spisywac, i wprowadzac.
    > Potem system komputerowy podpowiada glupoty. Albo i nie pozwala
    > prawdy
> [...]

    Pozwolisz, ze pozostane sceptyczny ... NASA nie potrafi zapanowac nad
    swoimi materialami do super odpowiedzialnej produkcji, a Chinczyki
    wszystko perfekt rejestruje.

    Kazdy arkusz blachy ma swoj numer ?
    A jak hurtownia przetnie i sprzeda dwie polowki ?
    A jak klient kupi 1000 i zrobi z tego np 3 tysiace stolikow, to bedzie
    wiedzial ktory stolik z ktorego arkusza ?

    Czy np zrobi 5 tys szpulek drutu spawalniczego ...

    I co - rzadowa agencja robi tez certyfikaty, czy to juz zadanie
    huty/walcowni ?

    A tak w ogole ... poszlo o jakosc, czy u nich oszukuja na VAT podobnie
    jak w UE, i wybrali takie rozwiazanie ? :-)

    P.S. W UE wprowadzili wlasnie jakis podobny system dystrybucji lekow,
    kazde opakowanie ma miec indywidualny numer.
    Ale czemu tak - nie wiem.
    Pewnie chodzi o pieniadze ... grube pieniadze :-)

    J.