  • 211. Data: 2020-02-07 14:18:58
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-07 o 14:14, Atlantis pisze:

    > Nie. Chodzi o zremasterowany teledysk grupy Wham! z 1984 roku. ;)

    No to mnie zakręciliście :)
    Teraz to już nie wiem.
    Brałem jeszcze po uwagę zremasterowany teledysk Georga Michaela. Wiecie który ;)

  • 212. Data: 2020-02-07 14:21:13
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 07.02.2020 13:17, robot wrote:

    > To nie takie proste. Trzeba cała postprodukcję zrobić od nowa w 4k.
    > Renderingi, color grading itd.

    W cyfrowych czasach jest to jak najbardziej do zrobienia, jeśli tylko
    twórcy trzymają oryginalne pliki źródłowe. Gorzej to wyglądało w czasach
    analogowych, kiedy efekt szedł na taśmę, a wszystkie ustawienia były ulotne.

  • 213. Data: 2020-02-07 14:33:51
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Fri, 7 Feb 2020 13:37:52 +0100, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Krzysztof Gajdemski" napisał w wiadomości grup
    g.pl...
    > Wydaje sie, ze degradacja, jesli w miare jednolita, jest prosta do
    > poprawienia.

    Raczej nie jest tak różowo, skoro podczas rekonstrukcji sięga się do
    lepiej zachowanych (pod względem barw) kopii dalszego rzędu albo do
    czarno-białych rozbarwień niegdyś wykonanych z oryginalnych negatywów.
    Często problem jest taki, że warstwy żółta i cyjan zanikają całkowicie.
    Pozostaje jedynie magenta.

    > a przeciez koloruja i filmy szare, tzn cz-b.

    Tu chodzi to, żeby pokolorować, ale żeby odtworzyć materiał oryginalny.

    k.

  • 214. Data: 2020-02-07 14:43:13
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-07 o 14:21, Atlantis pisze:

> [...]
    > analogowych, kiedy efekt szedł na taśmę, a wszystkie ustawienia były ulotne.

    W sumie tak.
    A jak sie zastanowiłem, to może być bardzo proste.
    Jak masz montaż jakiegoś filmu powiedmzy dla przykładu w Adobe Premiere,
    wystarczy klinknąć na "replace source file".

  • 215. Data: 2020-02-07 14:57:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 7 Feb 2020 13:17:45 +0100, robot <a...@o...pl>
    wrote:
    > To nie takie proste. Trzeba cała postprodukcję zrobić od nowa w 4k.
    > Renderingi, color grading itd.

    Wypuści się "wersja reżyserską".

    --
    Marek

  • 216. Data: 2020-02-07 14:59:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 7 Feb 2020 12:55:23 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No chyba, ze odpowiedza "nie mamy nagrywarki, mozemy wydrukowac.
    > Cena 20gr/strone" :-)

    Co wydrukować?

    --
    Marek

  • 217. Data: 2020-02-07 15:02:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Co wydrukować?

    Informacje publiczna, czyli dane z plikow.
    Hexadecymalnie lub binarnie :-)

    J.

  • 218. Data: 2020-02-07 15:04:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 7 Feb 2020 13:51:56 +0100, robot <a...@o...pl>
    wrote:
    > O to chodzi? https://www.filmweb.pl/film/Last+Christmas-2019-8302
    96

    Nie, o to:

    https://youtu.be/bwNV7TAWN3M

    --
    Marek

  • 219. Data: 2020-02-07 15:20:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Na czym by miała polegać czyjaś wyjątkowość?

    Np Gmocha pamietasz ? Z karykatury poznasz bez problemu, bo szczeka
    wyjatkowa.
    A i tak - znasz osobe z telewizji. A ile osob w kraju bedzie podobne
    do tej karykatury ?
    Czy w Europie ?
    Tylko ich nie znasz.

    >Mogą nawet ze zdjęcia, ale to tak samo wymaga czasu firmy
    >portretowej.

    Prosta karykature powinno sie szybko rysowac.
    Aczkolwiek faktycznie - troche by ich trzeba ...

    >>> inteligencję. I poniekąd tak się dzieje, choć w dokumentach

    >A jednak to działa. Wiem.

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/tak-zmienila
    -sie-anna-kalata/5g91kfn

    Wskaz 10 podobienstw.
    Ale nie wykluczam, ze sztuczna inteligencja sobie poradzi - tylko nie
    bardzo wiadomo jak ...

    Hm, zeby jakby inne ...

    J.

  • 220. Data: 2020-02-07 15:39:07