  • Data: 2015-05-04 18:31:57
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek"

    > Jak zwykle nie był łaskaw przedstawić się ani podać podstawy

    Mi przedstawiają się zawsze. A jako podstawę podają "kontrolę
    trzeźwości". Jakbym się dopytał, to pewnie podaliby konkretny paragraf.
    ---
    Ciekawe jak to wygląda w innych miejscach

    Rutynowe kontrolę trzeźwości to nawet bym popierał.
    ---
    A ja nie. Takie kontrole to relikt komunizmu.

    Tylko chciałbym
    limit jak w starej unii i żeby odpieli się od rowerantów.
    ---
    Również nie widzę powodu by akurat rowerzystów traktować inaczej, ale nie ma
    to znaczenia bo jak wyżej napisałem, to relikt komunizmu. Co za różnica, kto
    jedzie, nie ma podstawy do zatrzymywania.