    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kontroler silnika BLDC
    Date: Mon, 05 Mar 2018 14:56:11 +0100

    On Mon, 5 Mar 2018 11:46:44 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Powinienes widziec czy plynie jakis prad i czuc czy kolo mozna
    > obrocic
    > swobodnie czy stoi sztywno.

    Trudno powiedzieć, czasami sprawia wrażenie zablokowanego, ale jak
    się popchnie to ruszy i kręci się swobodnie.

    > Imo - powinny pokazywac pozycje rotora.
    > Ale zaklocenia jakies od cewek pewnie beda.

    Ja nie mam na myśli zakłócenia, pytam czy mapa stanów zmieni się
    zupełnie gdy uzwojeniach będzie prąd. Literatura tego nie precyzuje,
    przedstawia się tylko tabele stanów wyjść halla w zależności od
    położenia rotora ale nie mówi się czy to na biegu jałowym bez
    zasilania uzwojeń czy przy obrocie z zasilaniem.

    --
    Marek