    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Date: Sat, 22 Nov 2014 13:32:52 +0100

    On 2014-11-22 12:36, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:m4pg7p$fub$...@n...news.atman.pl...

    3m/data=!3m1!1e3?hl=pl

    > Normalnie - dopóki jedzie swoim pasem to jest w prawie.
    > S sensie, że nikt nie może przed niego się wpychać na jego pas, ale i
    > jemu nie wolno zmieniać pasa nie ustępując pierwszeństwwa znajdującemu
    > się na innym pasie.

    No ale czy znie taka sama sytuacja zachodzi gdyby znaku ustap
    pierwszenstwa nie bylo wcale? Przeciez bedzie dokladnie tak samo.

    Wiec wg ciebie co ten znak zmienia?

    A przekladajac to na sytuacje gdzie jak masz ustap to masz ustapic
    niezaleznie ktorym pasem drogi z pierwszenstwem cos jedzie i jakich tam
    manewrow nie wyczynia - to czy rzeczywsinie nie ma obowiazku ustapic tez
    tym, ktorzy zjezdzaja z glownej na ten jego pas?

    --
    mk4