  • Data: 2014-11-22 16:54:47
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Żeby było jasne: ja tu nie mam żadnych problemów, ale widzę sytuację
    niejasną pod względem prawnym. Znak "ustąp pierwszeństwa" można rozumieć
    dwojako:
    1. wjeżdżający z A4 ślimakiem na S1 ma ustąpić pierwszeństwa tym z S1
    (wszystkim).
    2. wjeżdżający na ślimak z A4 ma ustąpić pierwszeństwa (- no właśnie
    komu -) tylko tym , co jadą prosto? Czy także tym, co już są na S1 i
    chcą zjechać na prawo na "jego" pas?

    Jak dla mnie to jedna z sytuacji, gdzie przepisy są niejednoznaczne.
    Wiem, wiem, w razie czego jakiś Sokołowski powie, że cienias ze mnie i
    że się nie znam. Na pewno się nie znam, bo jakbym się znał, to bym też
    poszedł do takiej formacji i w wieku 50 lat na emeryturkę, a tak muszę
    dymać do 67.
    Jacek