  • Data: 2017-02-24 17:50:16
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.02.2017 o 17:10, Manik pisze:

    > Co ty znowu kombinujesz jak koń pod górę ?
    > Twoja logika to logika traktorzysty z PGRu ?
    > Dużo kierowców wjeżdża na lewy pas. PoRD tego nie zabrania.

    PoRD nie zabrania wielu rzeczy. Natomiast pewne rzeczy przyjęło się po
    prostu robić - w imię wygody, kultury lub po prostu bezpieczeństwa. Ty
    masz w d4 logikę bo ważny jest dla ciebie PoRD. Jeśli pozwala ci on
    robić głupie rzeczy, to nie myślisz, tylko robisz bo ci wolno i "jesteś
    w prawie"? No to gratuluje dobrego samopoczucia.

    > Ja np. zjeżdżając z ronda z prawego pasa wjeżdżam od razu
    > na lewy pas wylotowy, bo kawałeczek dalej skręcam w lewo.

    Ronda nie są najlepszym przykładem, choćby dlatego, że jedne są
    kwadratowe, a drugie okragłe. o czym rozmawiamy jasno narysował
    wątkotwórca i nie kombinuj. Jak tam z prawego na lewy skręcisz spychając
    tego z lewej na barierki, to jak napisałem "będziesz w prawie"... a
    wpierdol należy ci się swoją drogą:P

    Shrek