  • 11. Data: 2011-02-16 11:56:50
    Temat: Re: Kto mi zrobi uchwyt do rurki prysznica?
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 03:44:50 -0800, Konrad Anikiel napisał(a):

    > PS no i jak z wosku model ulepisz, to metoda traconego wosku mozesz
    > zrobic odlew przy uzyciu mikrofalowki. Ale to juz nawet 15 lat bez
    > uchwytu...

    albo posiedzi godzinę przy CAD-ie, podejdzie z rysunkami do pobliskiego
    warsztatu tokarskiego i następnego dnia dostanie to co sobie
    wymyślił... ;-)

    --
    pzdr
    meping

  • 12. Data: 2011-02-16 12:06:19
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Feb 16, 11:56 am, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:

    > albo posiedzi godzinę przy CAD-ie, podejdzie z rysunkami do pobliskiego
    > warsztatu tokarskiego i następnego dnia dostanie to co sobie
    > wymyślił... ;-)

    Alez ja nie mam watpliwosci. Gdyby Tychy byly gdzies pod Gdynia to bym
    wypisal liste warsztatow. Slonce wyjrzalo pierwszy raz od tygodnia,
    humor mi sie wlaczyl :-)
    Konrad

  • 13. Data: 2011-02-16 12:19:36
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 04:06:19 -0800, Konrad Anikiel napisał(a):

    > Alez ja nie mam watpliwosci. Gdyby Tychy byly gdzies pod Gdynia to bym
    > wypisal liste warsztatow. Slonce wyjrzalo pierwszy raz od tygodnia,
    > humor mi sie wlaczyl :-)

    no, ja też mogę polecić najbliżej pod Wawą lub w Radomiu ;-) Ale myślę,
    że internetowy spis firm, pół godziny na telefonie i wycieczka kontrolna
    do dwóch - trzech wstępnie wyselekcjonowanych warsztatów, która zajmie
    poniżej godziny problem rozwiążą ;) A za to satysfakcja z posiadania
    czegoś, co się samemu wymyśliło jest ogromna... ;-)

    --
    pzdr
    meping

  • 14. Data: 2011-02-16 12:23:19
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Chajęcki" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ijge21$sos$5@inews.gazeta.pl...

    > albo posiedzi godzinę przy CAD-ie, podejdzie z rysunkami do pobliskiego
    > warsztatu tokarskiego i następnego dnia dostanie to co sobie
    > wymyślił... ;-)

    Optymista!
    Siedzę od 8 rano nad tą sprawą, jest po 13, a ja nie mam
    ani jednej sensownej odpowiedzi.

    CAD-a znam tylko z widzenia, umiem instalować, ale 40
    lat temu uczyli mnie rysunku technicznego w technikum,
    więc zrobię rysunki w Corelu i wyprodukuję pdfa. Może
    wystarczy.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
    ...jak się dzisiaj nie uda, to faktycznie wybiorę do
    sklepów. Ostatecznie mam w Tychach DWA OBI!

  • 15. Data: 2011-02-16 12:26:14
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    .googlegroups.com...
    wrote:

> [...]

    Alez ja nie mam watpliwosci. Gdyby Tychy byly gdzies pod Gdynia to bym
    wypisal liste warsztatow. Slonce wyjrzalo pierwszy raz od tygodnia,

    Taaak?
    A każdy warsztat zarządałby zamówienia na minimum 1000 sztuk... :-)

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 16. Data: 2011-02-16 12:32:12
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 13:23:19 +0100, Krzysztof Tabaczynski napisał(a):

    > U?ytkownik "Krzysztof Chajecki" <k...@g...com> napisa? w
    > wiadomo?ci news:ijge21$sos$5@inews.gazeta.pl...

    > Optymista!
    > Siedze od 8 rano nad t? spraw?, jest po 13, a ja nie mam ani jednej
    > sensownej odpowiedzi.

    jak nie masz - internetowy spis firm w Twojej okolicy i szukanie ślusarni
    to chyba sensowne? ;)

    > CAD-a znam tylko z widzenia, umiem instalowaae, ale 40 lat temu uczyli
    > mnie rysunku technicznego w technikum, wiec zrobie rysunki w Corelu i
    > wyprodukuje pdfa. Mo?e wystarczy.

    pewnie tak - byle się dało wydrukować i wymiary odczytać ;)

    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
    > ...jak sie dzisiaj nie uda, to faktycznie wybiore do sklepów.

    Dasz radę ;)

    --
    Pozdrawiam imiennika ;)
    meping

  • 17. Data: 2011-02-16 12:32:34
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Feb 16, 12:26 pm, "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    > humor mi sie wlaczyl :-)
    >
    > Taaak?
    > A każdy warsztat zarządałby zamówienia na minimum 1000 sztuk... :-)

    Ale ja nie mowie o fabryce klamek tylko o warsztacie mechanicznym. W
    fabryce zrobienie 1000 sztuk trwa dwa razy dluzej niz zrobienie
    jednej. W warsztacie- 1000 razy. No, moze 500 bo frezer po przejsciu
    progu pamieci miesniowej jest w trybie man-machine, cos jak niektorych
    scenach w "Swiatlach wielkiego miasta" Chaplina :-)
    Konrad

  • 18. Data: 2011-02-16 12:34:30
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Feb 16, 12:23 pm, "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>
    wrote:
    > 40
    > lat temu uczyli mnie rysunku technicznego w technikum

    No to zrob to tak jak Cie uczyli: olowek, papier, linijka, ekierka,
    cyrkiel. Jak umiesz dobrze to po co masz robic zle?
    Konrad

  • 19. Data: 2011-02-16 13:25:54
    Od: " " <l...@g...pl>

    Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl> napisał(a):

    > Cześć!
    >
    > Szukam kogoś, kto wykona dla mnie dwie sztuki uchwytu
    > z jakiegoś stopu aluminium (silumin?, znal?), do rurki do
    > prysznica. Taki uchwyt ma wymiary około
    > 60 x 60 x 40 mm, i jest dość prosty.
    > Materiału nie mam.
    > Zamiast aluminium może być stal nierdzewna.
    > Rysunki zrobię w trzech rzutach.
    > O cenę nie będę się targował.
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

    Oświęcim Zespół Szkół Towarzystwa Salezjańskiego. Pytaj o Pana Wanata. Nie
    mają maszyn CNC, ale nie wydaje mi się żeby na normalnej tokarce, frezarce
    ktoś miałby problem z uchwytem. Facet jak dalej tam robi to zrobi Ci to pewnie
    jako "fuche". Widziałem jak na swojej malutkiej austryjackiej maszynce
    wykonywał różnego rodzaju ozdobne uchwyty do antyków, mebli, armatury itd.,
    itp. Jak facet już tam nie uczy to idź na warsztat. Tam na pewno ktoś ci to
    zrobi za niewielkie pieniądze.