  • Data: 2014-04-19 15:31:17
    Temat: Re: Który i5: i5-4440, i5-4440S czy i5-4670T ?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-19 15:06, Pszemol pisze:

    > Dzięki za linka, ale nie wiem co on miał rozjaśnić :-)
    > Nawet nie mierzyli tego procesora o który mi chodziło i5-4670T
    > tylko jego wersję bez "T"... Ten procesor występuje w 5 odmianach
    > z końcówkami liter T, S, R, K i bez literki... Różnią się właśnie
    > m.in. TDP:
    > http://ark.intel.com/compare/75047,75048,76641,75049
    ,75050

    > A więc to jeszcze lepszy przykład niż moje oryginalne porównywanie
    > rdzenia 4440S do rdzenia 4670T - tu mamy 5 różnych odmian tego
    > samego rdzenia 4670! Wersja z K i bez literki TDP mają 84W, wersja
    > R i S mają TDP 65W no i ta najchłodniejsza wersja T ma zaledwie 45W.
    >
    > Może ktoś wie jak logicznie wytłumaczyć te różnice prądożerności?

    A obejrzałeś sobie częstotliwości pracy?
    Ta najchłodniejsza "T" ma 1GHz mniej od reszty.
    R to inny rdzeń z najmocniejszą integrą Intela - Iris, więc bierze więcej.
    K jest wersją z odblokowanym mnożnikiem
    S też ma mniejszy zegar od K i bez literki
    Poza tym drobne różnice w wbudowanych funkcjach (S'ka jakby do biurowych
    zastosowań)
    Nie ma się co rozczulać jednym słowem i brać to co nam potrzebne/stać nas