  • Data: 2014-04-19 16:09:18
    Temat: Re: Który i5: i5-4440, i5-4440S czy i5-4670T ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    news:53527aac$0$2228$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    ,75050

    > A obejrzałeś sobie częstotliwości pracy?
    > Ta najchłodniejsza "T" ma 1GHz mniej od reszty.

    Tak, obejrzałem, rzeczywiście między różnymi 4670 mają różne Turbo.
    Ale porównując np. 4440S, 4440 i 4670T wszystkie mają Turbo na 3.30GHz.
    A jednak 4670T ma TDP tylko 45W. Dlaczego?
    Czy TDP nie jest podawane przy pracy z częstotliwością zegara Turbo?

    > R to inny rdzeń z najmocniejszą integrą Intela - Iris, więc bierze więcej.
    > K jest wersją z odblokowanym mnożnikiem
    > S też ma mniejszy zegar od K i bez literki

    Tak, też to widzę, ale ma takie samo Turbo 3.80GHz jak K i jak bez literki.

    > Poza tym drobne różnice w wbudowanych funkcjach
    > (S'ka jakby do biurowych zastosowań)

    Co to są "biurowe zastosowania"?

    > Nie ma się co rozczulać jednym słowem i brać to co nam potrzebne/stać nas

    Właśnie celem tej dyskusji jest ustalenie co jest mi potrzebne aby nie
    przepłacać za coś co nie jest mi potrzebne lub będzie przeszkadzać...