  • Data: 2018-07-12 15:38:14
    Temat: Re: Ktoś niedawno szukał elektrycznej taczki...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W telewizji sa programy robione przez innego Radoslawa. Jest mistrzem w swoim
    fachu, robi genialne programy. A Ty tez Radoslaw i bredzisz. Pierwszy raz na oczy
    widzisz male autko i wiesz o nim wszystko lacznie z tym ze nie pojedzie szybciej niz
    90km/h. To akurat latwo sie dowiedziec bo producent napisal ze pojedzie 45. Wiesz
    jaki ma zasieg i ze jest 10 razy mniejszy niz napisali a nie znasz pojemnosci
    akumulatora. Normalnie wizjoner jestes albo pierdolniety.

    Tak się zastanawiam.
    Jakiś czas temu w Polsce, gdzie nie spojrzeć, to były całe tabuny
    samochodów elektrycznych, począwszy od Poczty, przez PKP, w zakładach
    pracy, jeździły także różne Melexy.

    Pamięta ktoś, jaki był czas życia akumulatorów w nich? Bo coś mi we łbie
    kołacze, że dla ówczesnych zwykłych kwasowych to było co najmniej 15
    lat. Zasadówki były nieśmiertelne, ale nie pamiętam, aby były często
    stosowane.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam