  • Data: 2018-07-13 03:14:52
    Temat: Re: Ktoś niedawno szukał elektrycznej taczki...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I jak przepisywali instrukcje do wikipedii to sie pomylili i zamiast 90km/h
    napisali ze 60km/h. I ze przy 60 zasieg 90km a w trybie oszczednym v max 40km/h
    zasieg dwa razy wiekszy. Wychodzi ze jestes ciekawostka przyrodnicza co potrafi pisac
    a nie potrafi czytac.

    Nie interesuje mnie co przepisali do wikipedii.
    Natomiast bardzo ciekawie wygląda zarzut jednego kretyna który
    raz twierdzi że nic nie wiem o elektrycznych rometach a innym razem
    podaje domniemane źródła mojej wiedzy.
    Więcej spójności w tym co piszesz kretynku, bo jest tu cała
    masa ludzi rozumiejąca co czytają.