  • Data: 2018-07-13 09:12:42
    Temat: Re: Ktoś niedawno szukał elektrycznej taczki...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 lipca 2018 08:21:50 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Córce pewnie kupię takie autko na dojazdy do szkoły. :P
    > Lepsze to niż dziurawy Twizzy.

    Wczoraj o tym samym z żona dyskutowaliśmy- bo trochę jest takich aut- niekoniecznie
    elektryki
    Wcześniej tematu nie drążyłem to nie wiedziałem nawet że córka może iść na kurs PJ
    mając niecałe 16 lat
    16 lat kończy za miesiąc i mogłaby już zacząć kurs na PJ.
    Jedyny problem w tym ze wczoraj na szybko szukając nie znalazłem w naszym mieści
    szkoły która prowadzi kursy na B1.
    Najbliższa jaką znalazłem to 30km dalej
    Szkoda że ze dwa miechy wcześniej na to nie wpadłem bo by dziewczyna przez wakacje
    kurs robiła.