  • Data: 2020-03-31 21:23:13
    Temat: Re: Kwarantanna 3
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2020 o 21:08, lleeoo pisze:

    > No właśnie, takich kretynów co uważają że krzywda im się dzieje w
    > kwarantannie powinni automatycznie ustawiać na koniec kolejki do
    > respiratorów jeśli im będą potrzebne. Albo do Włoch czy innej
    > Hiszpanii jako wolontariuszy do szpitali wysyłać.
    >
    > Banda debili.

    Ty jesteś debilem. Możesz mi wyjaśnieć dlaczego myślący człowiek
    chciałby uczestniczyć w rządowym programie kwarantanny, jeśli jedyną
    różnicą między programem prywatnym a rządowym jest wizyta kulsownów i
    ewentualna kara? Kwarantanna powinna skutkować co najmniej testami dla
    wszystkich domowników. Jedyne czym skutkuje to groźba kary. To ja się
    wole izolować samodzielnie. Dlaczego uważasz, że jestem debilem, skoro
    to jak najbardziej ma sens. Debilem jest ten, kto tego nie wiedzi. I ten
    kto to wymyślił, że bardziej opłaca się z tego interesu wymigać, bo nic
    w zamian nie dostajesz oprócz gróźb.

    --
    Shrek