  • Data: 2016-09-23 14:14:55
    Temat: Re: Ładowanie indukcyjne
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL"

    > Jedyne słuchawki jakie używam to słuchawki BT.
    >
    > Wymagające ŁADOWANIA :)

    > I wówczas każdy gadżet trzeba by osobno ładować, strasznie
    > vqrv...e, chyba żeby wsypać je razem do jakiegoś koszyczka z
    > pętla indukcyjną, niech się podładują przez noc :)

    dokladnie - o to chodzi.
    ładowanie wszystkiego - może być męczące:
    - telefon, smartwach i jeszcze słuchawki?
    ---
    Telefon i tak musisz ładować. Nie wiem jak można akceptować codzienne
    wkładanie kabelka. Ja sobie stacje biurkowe i uchwyt samochodowy kupiłem,
    ale to dedykowane rzeczy, kupiłem nowy telefon i wszystko x2, miałem jeszcze
    stary x3. To samo indukcyjne pasuje do każdego urządzenia, więc można też
    mieć kilka urządzeń i bezproblemowo używać z jedną ładowarką zamiast np
    trzech.

    Smartwatch ...
    Miałbym jeszcze smartwatcha kabelkiem podłączać do komórki ? Nie wiem jak
    można mieć tak absurdalne pomysły.
    Mam Xiaomi, działa już miesiąc i jeszcze ma 38%. Jedyne czego mu brakuje to
    ... indukcyjnego ładowania.

    Słuchawki ... też chodzą od dawna. Też nie mają indukcyjnego, więc muszę
    utrzymywać kabelek, który normalnie do niczego nie byłby mi potrzebny.

    Z czasem to wszystko będzie miało indukcyjne bo na grzyba ma być przewodowe.

    Dodatkowo słuchawki BT można łatwo zgubić (nie mówię o słuchawkach na
    jedno ucho - takiej kiedyś używałem np. jadąc autem - ale b.niewygodne,
    wolę normalny zestaw głośnomówiący)
    ---
    No tak, podobnie jak sanki. Ale to dziecku jest łatwo zgubić :-)
    W samochodzie mam normalne nagłośnienie z BT przez które mi gada telefon i
    nawigacja. Jakbym miał pasażerów obcych to bym zdjął telefon z uchwytu z
    ładowaniem indukcyjnym i tyle.

    A dla ciekawości - obecnie furrorę robi smyczka na najnowsze słuchawki
    apple'a z IPhone'a7 ( jedyne 40usd - i słuchawki trzymasz razem na
    jednym sznurku na szyi - amazing :) Czas działania: 5 godzin.
    To ja wolę 100 razy normalne słuchawki na jacka - dodatkwe uniwersalne,
    bez zakłóceń, bez dodatkowych fal radiowych przy mózgu, etc....
    ---
    ... no i bez tego, co nazywa się komfortem życia, czyli tutaj bez kabla

    Przy okazji, masz jakąś obsesję z tym iPhone'em. W każdym artykule piszesz o
    jakimś ichnim gadżecie, który według Ciebie jest do d..y i którego nie
    używasz. Czemu ja tak nie robię ?

    > Ale takie rozwiązanie intuicyjnego ładowania miałoby sens przy
    > ŁĄCZNYM spełnieniu dwu warunków:
    > A) zunifikowaniu, zestandaryzowaniu
    > B) POWSZECHNOŚCI (a więc taniości)
    >
    > Ponieważ jeżeli każdy gadżecik miałby mieć inny standard ładowania
    > indukcyjnego, np. inną częstotliwość pola indukcyjnego itp, to
    > ZWARIOWAĆ BY MOŻNA!!!!!! :)

    skoro producenci wciąż nie mogą dojść do ustandaryzowania ładowania na
    kabelek - to z pętlami indukcyjnymi byłoby to jeszcze trudniejsze.
    ---
    Przecież już jest ustandaryzowane QI. Po prostu kładziesz na ładowarkę,
    pogadają sobie i się zaczyna ładowanie.

    Dodatkowo ciągłe ładowania nie wpływałoby dobrze na żywotność baterii
    (tych obecnych przynajmniej), a więc musiałbyś przełączać urządzenie w
    tryb ładowania, lub same musiałoby to robić gdy np. poziom spadnie
    poniżej 80%.
    ---
    To przecież urządzenia mają taką funkcjonalność. Ładowanie indukcyjne czy
    przewodowe nic tu nie zmienia.