    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Lamanie tajniki liczb przekletych
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.comp.pecet
    Date: Sat, 12 Oct 2019 16:27:22 +0200

    Dnia Fri, 11 Oct 2019 16:14:57 +0200, JaNus napisał(a):

> [...]
    >
    > Odsłona druga:
    > - jakiś przypadek sprawił, że kursor (hm, fokus?) wjechał mi w jej
    > katalogu na pewien plik, a miałem w opcjach Win-Exploratora aktywną
    > opcję "pokaż okienko podglądu". No i patrzę w to okienko, i oczom swoim
    > nie wierzę, bo tam rządek po rządku widzę te swoje hasła do różnych
    > witryn!!!
    >
    > Oczywiście natychmiast odinstalowałem to g**no, ale jestem niemal
    > pewien, że i w innych przeglądarkach autorzy popełnili taką niemal
    > zbrodniczą niefrasobliwość, i taki plik istnieje, i zaszyfrowany nie jest.

    Niekoniecznie, ale:
    -gdzies to zapamietane jest, a to tylko pecet - mozna zalozyc, ze plik
    jest dostepny. W windows co prawda przybywa roznych zabezpieczen.

    -zaszyfrowane ... ale skoro przegladarka to uzywa, to musi umiec
    odszyfrowac. To mozna przyjac, ze kazdy hacker umie.
    Chyba, ze zaszyfrowane bedzie z uzyciem hasla uzytkownika jako
    klucza. To bedzie troche trudniej.

    > Uzerzy, nie łudźcie się, *każdy* ma w kompie potencjalnego pomocnika
    > szpionów!

    A to osobna sprawa ... MS i NSA, i FBI itd maja pelny dostep do
    twojego komputera z Windows ? :-)

    J.