  • Data: 2019-05-05 16:41:49
    Temat: Re: Laptop gubi zasilanie
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    No u mnie jest prawdopodobnie odcięcie przy 90°C GPU i czasem ni z tego ni z owego
    lapek potrafi się wyłączyć (przy jakimś
    intensywnym video, wspólny radiator CPU i GPU).
    Tych 90°C później w logach może nie być widać, bo program (u mnie HWInfo64) mógł nie
    zdążyć zapisać.
    Tym niemniej przy włączaniu ostudzonego komputera tak szybkie przegrzanie procesora
    nie powinno nastąpić.

    Wszystko kiedyś trafi do muzeum, odstawiłem xp gdy się klapa przy zawiasach
    ostatecznie połamała i pomijając parę dni roboty
    (robienia porządków z plikami i archiwami, chyba trzeba wziąć urlop ;)) nie żałuję.
    IMHO nie warto przechodzić "zaledwie" na Win 7, lepiej od razu na Win 10 - żeby dwa
    razy urlopu nie brać ;-)

    -----
    > Ktoś sugerował jako przyczynę samoistnego wyłączania się laptopa bez zamykania
    systemu zbyt wysoką temperaturą.