    From: Chris <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop+tablet - warto?
    Date: Wed, 4 Jul 2018 09:30:13 +0200

    W dniu 2018-07-03 o 11:48, Tom pisze:
> [...]
    > Czy ktoś ma coś takiego i mógłby napisać do czego i jak używa?
    >
    > Myślałem o zestawie laptop+tablet ponieważ laptop jest zwykle większy,
    > ciężki, szczególnie z baterią. Moja myśl była taka, by w domu używać
    > laptopa podlączonego do prądu, a poza domem tablet na baterii,
    > ale oba z podobną funkcjonalnością i wymiennością danych.
    >
    > Najczęściej używam poczty elektronicznej i przeglądam strony www.
    > Oglądam filmy, w szczególności te na YouTube. Czasem ściągam
    > je na dysk twardy.
    > Korzystam także z MS Office'a, głównie z MS Worda i MS Excela.

    Twoim wyborem zostaje Surface od MS. Pozostaje tylko kwestia ceny bo te
    zaczynają się od 3.5 tyś do 12-15 tys.

    https://www.microsoft.com/pl-pl/surface

    > Czy tablet zawsze pracuje pod androidem?

    Nie.
    Android, iOS, Windows

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein