eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetLaptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpowie? › Re: Laptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpowie?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpowie?
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 06 Dec 2016 21:27:06 GMT

    Witaj RadoslawF, 06 gru 2016 w news:o2761q$4ro$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Dotychczas były skargi nabywców którzy oddając laptop do naprawy
    > gwarancyjnej musieli też oddać dysk który sprzedawca z laptopa
    > wydłubał bez konsultacji z producentem.
    > Znalezienie producenta laptopa który przyjmie i zrealizuje
    > naprawę w tak modyfikowanym sprzęcie może być niewykonalne.
    > Ale daj znać na grupie jak takiego znajdziesz.
    >

    > Pozdrawiam

    Z tego co się dość wnikliwie dowiadywałem, to takich problemów nie robi
    Acer i Fujitsu. Oczywiście domyślne (moje) założenie jest takie, że
    przed wysyłką na gwarancję użytkownik jest 100% pewny, że awaria nie
    dotyczy jego prywatnego dysku.
    W przypadku Asusa i chyba HP, rzeczywiście mieli takie wymagania, przy
    czym w Asusie podobno mogą odmówić naprawy bez oryginalnego dysku, a w
    HP to wymontują ten "obcy element" i odeślą go w woreczku razem z
    laptopem (naprawionym), jeśli dobrze pamiętam. Co do Della i NBD, to
    myślę, że nie ma problemu dogadać się z serwisantem na miejscu. Zresztą
    w przypadku HP z jakiejś serii biznesowej też nie powinno być
    problemów. Wszystkie moje przypuszczenia opieram na niedawnym
    rekonesansie - przeglądanie forów (?) tematycznych itp., ale skleroza
    zadbała o brak konkretów.