eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetLaptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpowie? › Re: Laptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpowie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpowie?
    Date: Wed, 7 Dec 2016 15:13:33 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <o295ea$efu$2@node1.news.atman.pl>
    References: <58459fbf$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    <5846ad07$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    <o2761q$4ro$1@node2.news.atman.pl>
    <58472d29$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1481120010 14846 46.21.210.209 (7 Dec 2016 14:13:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Dec 2016 14:13:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.5.1
    In-Reply-To: <58472d29$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1251617
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-12-06 o 22:27, pueblo pisze:

    >>> Problem wynika głównie z tego, że jednak większość klientów nie zna
    >>> się na sprzęcie i stąd mogą wyniknąć nieporozumienia w realizowaniu
    >>> gwarancji przez producenta w przypadku laptopa zmodyfikowanego
    >>> przez sprzedawcę. A tak naprawdę chyba wszyscy producenci laptopów
    >>> pozwalają na ingerencję w sprzęt - wymiany, zamiany dysków, ram. -
    >>> bez utraty gwaracji, pod warunkiem, że się czegoś nie uszkodzi
    >>> fizycznie.
    >>
    >> Dotychczas były skargi nabywców którzy oddając laptop do naprawy
    >> gwarancyjnej musieli też oddać dysk który sprzedawca z laptopa
    >> wydłubał bez konsultacji z producentem.
    >> Znalezienie producenta laptopa który przyjmie i zrealizuje
    >> naprawę w tak modyfikowanym sprzęcie może być niewykonalne.
    >> Ale daj znać na grupie jak takiego znajdziesz.
    >>
    >
    > Z tego co się dość wnikliwie dowiadywałem, to takich problemów nie robi
    > Acer i Fujitsu. Oczywiście domyślne (moje) założenie jest takie, że
    > przed wysyłką na gwarancję użytkownik jest 100% pewny, że awaria nie
    > dotyczy jego prywatnego dysku.
    > W przypadku Asusa i chyba HP, rzeczywiście mieli takie wymagania, przy
    > czym w Asusie podobno mogą odmówić naprawy bez oryginalnego dysku, a w
    > HP to wymontują ten "obcy element" i odeślą go w woreczku razem z
    > laptopem (naprawionym), jeśli dobrze pamiętam. Co do Della i NBD, to
    > myślę, że nie ma problemu dogadać się z serwisantem na miejscu. Zresztą
    > w przypadku HP z jakiejś serii biznesowej też nie powinno być
    > problemów. Wszystkie moje przypuszczenia opieram na niedawnym
    > rekonesansie - przeglądanie forów (?) tematycznych itp., ale skleroza
    > zadbała o brak konkretów.
    >
    No zobacz a ja po lekturze for i grupy wnioski wysnuwam całkiem
    inne. :-)


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: