  • Data: 2018-10-13 01:08:14
    Temat: Re: Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
    Od: ń <ń@ń.ń> szukaj wiadomości tego autora

    Upgrejdować z win 7 do win 10 może być w sensie zainstalować od zera (chociaż zabawa
    ze sterownikami może być).
    Ale z jakiej płyty?
    Wolałbym mieć spokój bez konieczności wprowadzania kodu przy instalacji.
    Jak instalowałem na próbę W7 Pro PL z płyty pudełkowej retail, to normalnie pytał o
    kod (można było pominąć na 30 dni i tak zrobiłem).
    Jak próbowałem ściągnąć obraz płyty Win 7 ze strony MS, to MS krzyczał, że kod z
    naklejki się nie zgadza, bo OEM.
    Jak instalowałem W7 Pro EN z oryginalnej płyty HP (szczęśliwie przysłali,
    nieszczęśliwie bez SP1), to o nic nie pytał (podobnie było z innym HP i xp).
    Nie wiem, czy wystarcza pliczek 'OEM' w instalce, czy może już wcześniej w jakiejś
    bazie MS zapisane były pierwsze instalacje systemów tych poleasingowców.
    Podpowiedź: płyty to 8x40w i 8x60 są bez SP1, ale do 8x70w ponoć z SP1.
    Zamów w HP Polska nie tylko płytę, ale i w komplecie DVD ze sterownikami (tam parę
    fajnych programów jest, których nie ściągniesz z sieci, przede wszystkim
    Roxio/Corel).
    I nie ma co zwlekać, np. DVD do 8740w HP jeszcze generuje, ale do 8540w (niby 17'' i
    15'' podobne, lecz MB robią inni producenci) już nie, za 1-2 lata będziesz miał
    rarytas ;-)

    -----