  • Data: 2018-11-02 13:12:54
    Temat: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/11/2018 12:21, Sebastian Biały wrote:
    > lawinowo, samo łaskawe oglądanie obrazka na stronie wymaga 400% mocy
    > procesora

    Aby nie byc gołosłownym proponuje wejść z C2D na stronę firmy kruk.pl i
    obejrzeć sobie dowolną bizuterię. C2D zjada mi 100% na wszystkich
    rdzeniach [1]. i7-3GHz zjada 20%. Ilośc czynności na stonie: 0.
    Oglądanie obrazka.

    Zgłosiłem to firmie Kruk, ale przypuszcalnie z takim poziomem
    umiejętności ogrzewania z użyciem JS ich programiści nie ukończyli
    jeszcze przedszkola więc całkiem możliwe że nie potrafią jeszcze czytać.

    Dożyliśmy czasów gdy brak sensu, niekompetencja i dziadostwo jest siłą
    napędową postępu w produkcji CPU.

    PS. Nie, nie kopie bitcoinów, przynajmniej na tyle na ile mogę to
    sprawdzić. A obawim się że dokładniejsze sprawdzanie spowoduje u mnie
    ubytek mózgu i to tej cenniejszej części, więc się powstrzymam z tą
    ciekawością.

    [1] Nie da się zrobić u nich zakupów. Nie działa z powodu kompletnego
    braku responsywności. Ale chyba mają to w dupie, jak każde korpo.