  • 11. Data: 2018-07-25 11:08:04
    Temat: Re: Laserówka blado drukuje
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.misc.elektronika JaNus <bez@adresu> wrote:

    > Ja mam drukarkę z tylko USB, ale podpięta do rutera robi za sieciową. A
    > swoją drogą dziwne, że poprzedni, starszy ruter tolerował podłączenie
    > kilku urządzeń przez HUB(ę) :)
    > -- co było istotne, bo miał tylko jedno USB-gniazdko. Teraz mam nowszy
    > ruter, (FunBox-2) tej samej firmy, i HUB-a nie toleruje. Na szczęściem a
    > dwa gniazdka, bo bym się wkurzył!

    Może są też funboxy z 4 gniazdkami i nie chcieli dawać ci możliwości
    podpięcia 3-4 urządzeń bez kupienia droższego modelu z 4 gniazdkami :P

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 12. Data: 2018-07-25 11:48:45
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.misc.elektronika Tasiorsa <t...@p...fm> wrote:

    > TF1 to dawny Forever. Zawsze myślalem ze oni sie przebrandowali na TFO i
    > TF1 juz nie ma :-)

    Może to leżaki magazynowe ze starym brandem i dlatego tańsze? :)

    Czyli TFO to brand Forever? Tej firmy od kiepskich akumulatorków i jeszcze
    gorszych, tanich kamerek? Cóż, mam nadzieję że toner wychodzi im lepiej...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 13. Data: 2018-07-25 13:30:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    In pl.misc.elektronika Tasiorsa <t...@p...fm> wrote:
    > TFO to wg mnie bardzo dobre zaminniki. Sam takie stosuje w Kyocera
    >Btw, czym się różni od TF1? :)
    >TFO:
    >https://allegro.pl/toner-samsung-ml-d1630a-ml1630w-
    scx4500-ml1630-new-i7114034100.html
    >TF1:
    >https://allegro.pl/toner-tfo-s-1630-samsung-ml-d163
    0a-ml-1630-scx4500-i6976679763.html

    W opisie tez TFO
    byc moze niczym sie nie roznia - to firma TelForceOne
    W skrocie TFO, albo TF1

    https://www.telforceone.pl/historia.html
    2005 Wprowadzenie na rynek marki TF1 (obecnie TFO)

    ... a moze TF1 byl zastrzezony ?
    albo nie, skoro TelForceOne spolka nazywa sie od 2006.

    Hm, to ten TF1 to jakis lezak magazynowy ... albo stare zdjecie, a
    towar juz bedzie TFO :-)

    J.

  • 14. Data: 2018-07-25 15:35:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > TFO i
    > TF1 juz nie ma :-)

    >Może to leżaki magazynowe ze starym brandem i dlatego tańsze? :)

    Raczej odwrotnie - Forever, Foof, i inne to marki spolki ... teraz
    Telforceone,
    kiedys PolTelkom.

    https://www.telforceone.pl/nasze-marki.html

    >Tej firmy od kiepskich akumulatorków i jeszcze
    >gorszych, tanich kamerek?

    Akumulatorki to IMO mieli normalne.
    I nawet nie oszukiwali duzo na pojemnosci.

    > Cóż, mam nadzieję że toner wychodzi im lepiej...

    ... dobor dostawcow ? Bo bateryjki i kamerki to pewnie chinskie, ale
    tonery ... to chyba wiecej firm napelnia w naszym kraju, moze i oni ?
    Ale chyba nie, albo jakis podwykonawca.

    J.

  • 15. Data: 2018-07-25 16:13:35
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.misc.elektronika J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Raczej odwrotnie - Forever, Foof, i inne to marki spolki ... teraz
    > Telforceone,
    > kiedys PolTelkom.
    >
    > https://www.telforceone.pl/nasze-marki.html

    W sumie z tej listy znam tylko Forever i (teraz) TFO :)

    > Akumulatorki to IMO mieli normalne.
    > I nawet nie oszukiwali duzo na pojemnosci.

    Pamiętam że miałem i jakoś szybko mi padały w porównaniu z innymi.

    > ... dobor dostawcow ? Bo bateryjki i kamerki to pewnie chinskie, ale
    > tonery ... to chyba wiecej firm napelnia w naszym kraju, moze i oni ?
    > Ale chyba nie, albo jakis podwykonawca.

    W sumie fakt, brand brandem, a liczy się to, kto tak naprawdę jest
    wykonawcą...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]