    Subject: Re: Lenovo A3500-H a tethering
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sat, 19 Aug 2017 11:25:28 +0200

    W dniu 2017-08-18 o 19:42, JoteR pisze:

    > Zapewniam was, towarzyszu z domeny .ru, że czekając na jakąś
    > podpowiedź, miałem bardzo dużo czasu na przeklikiwanie się przez
    > wszystkie możliwe opcje i ustawienia. Także w myTab z Biedronki z
    > Androidem 4.4.2, gdzie nawet bez wetkniętego SIM-a da się wejść w
    > zakładkę "Tethering i punkt dostępu", a nawet uruchomić hot-spota,
    > choć z oczywistych względów dostępu do internetu nie będzie.

    W tak prostej sprawie niepotrzebne jest szukanie odpowiedzi w gwiazdach,
    podczas gdy ona jest na wysokości nosa.

    > Jest to tak zwany trzeci rodzaj prawdy - uruchomienie hot-spota i tak
    > automagicznie wyłącza Wi-Fi, co jest poniekąd zrozumiałe. Zresztą zrób
    > sam eksperyment: wyłącz Wi-Fi i uruchom tethering. Działa? Działa.
    > Czary? A nie, wy przecież - zgodnie z materialistyczną dialektyką w
    > rzeczy niematerialne nie wierzycie. Zresztą patrz akapit wyżej.

    No najwyraźniej źle się wyraziłem co do tego wifi. W moich uprzędzeniach
    pod opcją 'przenośny punkt dostępu", są trzy podpunkty "bluetooth, usb i
    wifi. Pisząc wifi to właśnie w tej opcji przesył wifi miałem na myśli.
    Zresztą co ja ci się tłumacze, ktoś by pomyślał że to ja mam problem i
    jestem besztany przez jakiegoś experta z tytułem profesorskim w tej
    dziedzinie.

    > To wytłumacz mi taką rzecz: po tym niby rootowaniu mam nadal
    > wyszarzoną opcję tetheringu. Ale pacając widget Tethering Toggle nagle
    > zostaję przeniesiony do menu z całą pewnością systemowego "Tethering i
    > punkt dostępu" (tego, do którego nie mogę się normalnie z poziomu
    > Ustawień dostać), w którym mogę sobie ustawić hot-spot, a także
    > tethering via BT i USB. Android 4.2.2, wersja jądra 3.4.5, kompilacja
    > A3500H_A422_01_23_140701_BG. Co i gdzie przeoczyłem?

    Tu nie ma czego przeoczyć, problemem może być tylko samo urządzenie, w
    sensie niesprawne, albo SIM karta, no, ew. zła konfiguracja użytkownika.
    Wtedy i tylko wtedy opcja "punktu dostępu" ma prawo być nieaktywna.

    > Kasa, misiu, kasa. Za wielką Wodą za umożliwienie tetheringu trzeba
    > operatorom płacić. Sam Pszemol o tym tu niegdyś pisał i - o
    > paradoksie! - był zdziwiony panującą u nas "wolnoamerykanką ;->
    > I pamiętaj co napisałem o kolejorzach ;->
    >
    > JoteR

    Zapominasz o prawach konsumenta - urządzenie niesprawne klient może
    zwrócić, i co gorsza - definitywnie skreślić firmę praktykującą takie
    zasady. Kupując urządzenia przeznaczone na jakiś inny zewnętrzny rynek
    to już jest twoje indywidualna ryzyko.

    Nie pamiętam o 'kolejorzach", to że są zwyczajnie pozbawieni jaj to sam
    wiem od czasu gdy z drużyna rozstał się Franek Smuda. Zdaje się jednak
    że ta mizeria jaką reprezentuje teraz nie przeszkodzi mu w zdobyciu
    majstra, bo inni grają jeszcze większą degrengoladę..