  • Data: 2018-03-26 21:52:47
    Temat: Re: Lepszy kabelek USB -- różnica dramatyczna!
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Krzysztof,

    Monday, March 26, 2018, 6:12:55 PM, you wrote:

    > Skąd pomysł że zajmuję się sieciami rozległymi?

    Zbieżność nazwisk :(

    > Zajmuję się właśnie przetwornicami - w pewnym stopniu ;-)

    W jakim?

    > Przyznaję że nie robię badań statystycznych, no i to nie są akurat
    > telefony, chociaż mogą mieć pojedyncze ogniwa i być zasilane z USB.
    > Nie mogę znaleźć tego scalaka w TME, Digikey, Farnellu ani innym
    > np. Arrole. Domyślam się, że w Chinach można go dostać praktycznie
    > za darmo.

    A wystarczyło spróbować na Allegro:
    https://allegro.pl/listing?string=TP4056

    724000 wyników w Google to też za mało?
    https://www.google.com/search?q=TP4056&hl=pl

    Układu Lineara też nie znalazłeś?
    https://www.tme.eu/pl/katalog/#search=ltc4054&s_fiel
    d=parameter_38&s_order=DESC
    https://www.digikey.com/products/en/integrated-circu
    its-ics/pmic-battery-chargers/781?k=LTC4054
    http://pl.farnell.com/linear-technology/ltc4054les5-
    4-2-pbf/charger-battery-li-ion-0-15a-5sot23/dp/21026
    10?ost=LTC4054&ddkey=http%3Apl-PL%2FElement14_Poland
    %2Fsearch

    > Mogę przyjąć do wiadomości, że w telefonach jest inaczej niż
    > w pozostałym sprzęcie. Jesteś pewien, że w telefonie, który potrafi
    > pobrać z ładowarki 2,6 A, także jest liniowa "ładowarka"? Nawet jeśli
    > tylko 2 A służy do ładowania, to wydzielenie mocy rzędu 2 W na małym
    > scalaku - bez żadnej potrzeby - wydaje mi się raczej abstrakcyjne.

    Ale doczytałeś posta, na który odpowiadasz do końca czy tylko obciąłeś
    to co niewygodne?

    --
    Best regards,
    RoMan