  • Data: 2018-07-13 22:35:21
    Temat: Re: Licencja na O&O Defrag Pro - za friko
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Roman Tyczka" 1oc76iuyu63jc$....@t...com

    > Zatem wyobraźmy sobie taki scenariusz:
    > 1. OODefrag robi własną kopię MFT kopiując poszczególne sektory
    > 2. Gdy skończy dokonuje wpisu do boot sectora z nową pozycją MFT
    > Gdzie tu jest pole to upadku? Podczas punktu 1. wyłączenie prądu
    > skończy się ...niczym, po prostu nic się nie zmieni. Gdyby cudem
    > trafić w punkt 2. zajmujący pewnie 0,000001% czasu całej operacji
    > to i tak raczej nic się nie uzyska, bo ten zapis jest tak krótkotrwały,
    > że pewnie zapisałby się na bezwładności prądowej zasilacza czy kondensatorów.

    Miałem otwarty (edytorem TC uruchamianym przez <F4>) plik tekstowy
    (htm) który straciłem w efekcie padu WXP. Nie pamiętam, czy akurat
    wtedy ten plik był zapisywany (może głupio brzmi, ale naprawdę nie
    wiem, czy akurat wtedy zapisywałem) ale po podniesieniu WXP miałem
    na dysku zera jako zawartość tego pliku. Oczywiście (bo WXP) NTFS.

    Rzecz miała swe miejsce dzisiaj. :)
    Pliku mi nie żal -- eksperymentowałem, wprowadzając zmiany drobne.
    Cały plik miał kilka swych kopii -- niemal identycznych.

    Nie znam powodu zawieszenia się laptopa -- ten typ tak ma,
    gdy mam otwarte masy stron na kilku przeglądarkach a kesze
    tych przeglądarek są zbyt zaśmiecone.

    W połowie sierpnia br. minie 10 lat używania tego notebooka.

    > Dodatkowo MFT posiada kopie (gwarantuje to sam NTFS), więc
    > naprawdę nie widzę tu zagrożenia, a nawet jest ono imho
    > mniejsze niż w przypadku zwykłych plików.

    Jak już pisałem -- jest to szczątkowa kopia.

    -=-

    Tak więc -- pad systemu może być bolesny.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    http://danutac.oferty-kredytowe.pl