  • Data: 2015-05-27 20:50:56
    Temat: Re: Liczniki przy światłach
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Tom,

    > http://www.epiotrkow.pl/news/Beda-nowe-odliczacze...
    -na-dwoch-skrzyzowaniach,9678,0,4
    > i rok wcześniej:
    > http://opole.naszemiasto.pl/artykul/kierowcy-polubil
    i-wyswietlacze,2513744,art,t,id,tm.html

    ,,Takie wyświetlacze mamy już na skrzyżowaniach ulic Ozimskiej -
    Reymonta, Nysy Łużyckiej - Wrocławskiej oraz Niemodlińskiej z Wojska
    Polskiego. Pojawiły się jesienią 2009 roku."

    ,,Opole jako pierwsze miasto w Polsce wprowadziło takie usprawnienie
    ruchu na skrzyżowaniach."

    > i 2009:
    > http://www.fakt.pl/Wroclaw-Chcemy-wiecej-licznikow,a
    rtykuly,60154,1.html

    22 grudnia 2009:
    ,,Są na wrocławskich skrzyżowaniach dopiero od dwóch tygodni"

    --
    Best regards,
    RoMan