  • Data: 2020-01-07 10:41:34
    Temat: Re: Ludzie piece strugają
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2020 10:07:25 UTC+1 użytkownik Sir_Robak napisał:
> [...]
    ,com_virtuemart/page,shop.product_details/flypage,sh
    op.flypage/product_id,2065/category_id,386/manufactu
    rer_id,0/Itemid,4/

    ciągle chodzi na pierwszej, a po kilkunastu przeprowadzkach nie wiem gdzie wsadziłem
    zapasową :-)

    > A jest coś sensownego dla hobbysty do grzania indukcyjnego - zabawa
    > amatorska do robienia stali skuwanej (gazowe piecyki są upierdliwe i
    > długo grzeją).

    Bladego pojęcia nie mam o hobbystycznym kowalstwie, ale wyobrażam sobie że te tanie
    generatory HF do grzania indukcyjnego nadałyby się całkiem nieźle. Tylko spiralę
    trzeba dobrać odpowiednią w sensie wymiarowym, żeby cały klocek grzała na raz a nie w
    jednym miejscu.