    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: M.2 NVMe na Asusie Z97M-PLUS
    Date: Sun, 10 Mar 2019 17:22:59 +0100

    Dnia Sun, 10 Mar 2019 09:05:47 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Dzięki. A czy ten moduł m.2 wymaga jakiegoś radiatora?
    > Załączony "Installation Guide" na ten temat ani mru mru,
    > więc chyba nie, ale instaluję takie coś 1szy raz, nie chcę
    > czegoś zbłaźnić jak newbie.
    IMO nie wymaga. Nie widziałem w necie żeby one miewały radiator, sam
    używam bez radiatora.

    > He, he... Chcesz abym linuksa w domu odpalił? Ja??
    > Po tych wszystkich dyskusjach na pl.comp.os.advocacy??
    > Nawet gdybym odpalił linuxa to bym się nie przyznał :-D ha ha
    Zaraz musisz się przyznawać? :) Zassaj jakieś distro, odpal linuksa
    live z pendrajwa, zmierz, zapisz i podaj wynik a pena do szuflady i
    zapomnij :)
    A poważniej, jeśli ktoś nie używa na desktopie linuksa z przyczyn
    ideologicznych to jednak powinien przyznać że jako narzędzie
    diagnostyczne jest wiele wart. Każdy jako-tako rozgarnięty user winien
    mieć pena z linuksem w szufladzie.

    --
    Jacek
    I hate haters.