  • Data: 2019-06-06 18:32:19
    Temat: Re: MMS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b...@4...ne
    t...
    Dnia Thu, 6 Jun 2019 16:45:29 +0200, Kamil napisał(a):

    >Nie twierzę że pojadłem wszystkie rozumy na temat komór, ale ostatnio
    >jak uruchamiałem żonie jej nową komórę to ograniczyłem się do
    >wetknięcia
    >SIM co IMO załatwia kwestię operatora, następnie uruchomiłem
    >przeglądarkę i sprawdziłem ze działa i z rozpędu jeszcze ustawiłem

    Ale ta automatyczna konfiguracja z karty SIM ...
    -dorobili sie jakiegos standardu do tego ?
    -telefon od operatora ?
    -APN "internet" prawie u wszystkich dziala ?
    -operator rozpoznal telefon i szybko podeslal SMS ?

    >hotspot i sprawdziłem że działa. Z innego aparatu przesłałem zdjęcie
    >też doszło. No to jeszcze nie wyczerpuje pojęcia "mieć internet"?

    Ale czy MMS dzialaja ? :-)

    P.S. u znajomej skonczylo sie to resetem telefonu. Nie dziala i co mu
    zrobisz.
    Ale w rekach nie mialem, to nie wiem co tam namieszala.

    J.