  • Data: 2019-06-11 01:08:17
    Temat: Re: MMS
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-10 o 21:24, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie.
    > "Roaming - mechanizm w bezprzewodowych sieciach telekomunikacyjnych (np.
    > komórkowych lub Wi-Fi), umożliwiający korzystanie z usług obcych sieci,
    > bądź punktów dostępowych, w momencie gdy abonent znajduje się poza
    > zasięgiem sieci operatora lub dostawcy internetu, z którym podpisał
    > umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych. "
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Roaming
    >
    > Ciach bzdury :)

    Może i bzdury, ale wole by ostrożna.
    Na tej wikipedii przeczytałam to:

    "W roamingu międzynarodowym gdzie umowa pomiędzy operatorami nie ma
    miejsca jak również obowiązują odmienne stawki rozwiązania tego nie
    stosuje się, ponieważ pojawiłby się problemy z rozliczeniem płatności.
    Przykładowo w przypadku rozmowy rozpoczętej u jednego operatora, a
    zakończonej u drugiego mógłby pojawić się abonent który rozpoczął
    połączenie we własnej sieci i nie zdając sobie z tego sprawy kontynuował
    ją w innej sieci, gdzie obowiązuje podwyższona taryfa. "

    Nie wgłębiałam się szczegółowo t ten temat bo "nie mam głowy". Mam
    gorączkę i źle się czuję.

    --
    animka