    Subject: Re: MMSy w dwuSIMowcach
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sat, 21 Jul 2018 11:42:37 +0200

    W dniu 2018-07-20 o 21:25, j...@i...pl pisze:

    > Lenovo Moto G5 Android 7.0 - nie ma z tym problemu.

    U mnie w duecie Virgin Mobile + Play, też nie ma problemu. Te
    przypuszczalnie pojawiłyby się gdyby w telefonie były karty innych
    operatorów.

    Dziwne jest to dlaczego gdy wpiszę ręcznie dane dla VM to automatycznie
    zmieniają zapisy dla Play. Także dlaczego dla każdej karty są po dwa
    punkty dostępu dotyczące MMSów.