eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmMMSy w dwuSIMowcach › Re: MMSy w dwuSIMowcach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: MMSy w dwuSIMowcach
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5b5189d9$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@4...com>
    <5b52ffd2$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@4...com>
    <5b542e9a$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <pj1l5d$re$1@node2.news.atman.pl>
    <5b547b15$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <pj35t1$602$1@news.icm.edu.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Mon, 23 Jul 2018 08:47:12 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pj35t1$602$1@news.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 125
    Message-ID: <5b5579b8$0$597$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.37.118
    X-Trace: 1532328376 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 597 188.33.37.118:1133
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1086565
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-07-23 o 01:52, Animka pisze:
    > W dniu 2018-07-22 o 14:40, Trybun pisze:
    >> W dniu 2018-07-22 o 11:41, Animka pisze:
    >>> W dniu 2018-07-22 o 09:14, Trybun pisze:
    >>>> W dniu 2018-07-21 o 14:47, j...@i...pl pisze:
    >>>>> On Sat, 21 Jul 2018 11:42:37 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:
    >>>>>
    >>>>>> U mnie w duecie Virgin Mobile + Play, też nie ma problemu. Te
    >>>>>> przypuszczalnie pojawiłyby się gdyby w telefonie były karty innych
    >>>>>> operatorów.
    >>>>> U mnie jest VM i Orange.
    >>>>>
    >>>>
    >>>> To pewnie i u mnie by zadziałało. Pytanie jednak nie dotyczy
    >>>> sprawności a detali dotyczących konfiguracji punktów dostępu. Bo w
    >>>> nowym telefonie wygląda to inaczej niż w starym. W sumie dwie
    >>>> wątpliwości - czy w każdym nowym telefonie dualsim są po dwa punkty
    >>>> dostępu MMS na każdą kartę, i czy ręczne wpisywanie konfiguracji
    >>>> dla takiego punktu automatycznie wprowadza te dane i dla drugiej
    >>>> karty? Np wprowadziłem ręcznie parametry MMS w jednym wpisie dla
    >>>> karty VM, przełączam patrzę w SIM Play a tam już nie stoi w obydwu
    >>>> wpisach "Play MMS", a jeden wpis brzmi - Virgin Mobile MMS. 
    >>>> Pytanie zasadnicze - jest to jakiś odosobniony wybryk producenta
    >>>> mojego telefonu, jakaś jego wada, czy w nowszych wersjach Andka
    >>>> jest to już normą i wszystkie tak mają skonstruowane punkty dostępu?
    >>>
    >>> Virgin to Play.
    >>> Zadzwoń do Virgin, żeby Ci przesłali na telefon automatyczne
    >>> ustawienia na jedną i na drugą kartę, czyli na 2 numery telefonów.
    >>> Jak karty nie na abonament to mmm-sy sa platne. Musisz mieć
    >>> pieniądze na koncie Virgin jak wysyłasz mmm-sa.
    >>
    >>
    >> Teza o tym że firma VM potrafi lepiej skonfigurować mi mój telefon
    >> ode mnie jest błędna, albo co najmniej wątpliwa.
    >>
    >> Prośba o ile masz telefon dualsim z Andkiem co najmniej 7.0. o rzut
    >> oka na parametry "punktów dostępu" dla poszczególnych kart.
    >
    > Virgin Mobile to operator telefoniczny działający w Polsce od 2012 r.
    > Firm ta funkcjonuje, opierając się na infrastrukturze T-Mobile i Play.
    > Świadczy ona usługi tylko na zasadach prepaid, czyli na kartę,
    > oferując przy tym dużą ilość pakietów. Jak prawidłowo przeprowadzić
    > konfigurację MMS i Internetu w Virgin Mobile?
    >
    > Virgin Mobile Polska jest jedną z 300 firm należących do Virgin Group,
    > której twórcą jest brytyjski przedsiębiorca Richard Branson. Obecnie
    > ten operator ma około 20 milionów użytkowników w 9 krajach na świecie.
    > Na co możemy liczyć w Virgin Mobile?
    >
    > W sieci Virgin Mobile możemy kupić starter już za 5 zł z okresem
    > ważności 30 dni. W ofercie na kartę możemy otrzymać kartę SIM, szybki
    > transfer danych LTE, SMS-y i darmowe minuty:
    >
    >     W pakiecie #FREEMIUM za 5 zł otrzymamy 300 MB Internetu 4G LTE, 30
    > minut do wszystkich i 30 SMS-ów.
    >     W pakiecie #PEŁENLUZ za 19 zł możemy liczyć na 2 GB Internetu 4G
    > LTE, SMS-y bez limitu, 100 minut do wszystkich i bez limitu minuty do
    > sieci Virgin i Play.
    >     W promocyjnym pakiecie #BEZLIMITU za 29 zł otrzymamy 5 GB
    > Internetu 4G LTE, SMS-y, minuty do wszystkich sieci, w tym także do
    > Virgin i Play bez limitu.
    >     W pakiecie #DLAMNIESUPER za 59 zł możemy liczyć na 10 GB Internetu
    > 4G LTE, a do tego otrzymamy nieograniczoną ilość SMS-ów i minuty do
    > wszystkich sieci.
    >
    > Pakiety mają miesięczną ważność i są samoodnawialne, a każde
    > doładowanie od 5 zł przedłuża ważność konta o 365 dni.
    > SMS konfiguracyjny
    >
    > Dla większości telefonów w sieci Virgin możliwe jest uzyskanie danych
    > konfiguracyjnych za pomocą bezpłatnej wiadomości SMS. By je otrzymać,
    > wystarczy na numer 9999 wysłać SMS o treści:
    >
    >     Virgin - by otrzymać wszystkie ustawienia;
    >     Virgin mms - by otrzymać ustawienia MMS;
    >     Virgin internet - by otrzymać ustawienia internetowe.
    >
    > Ręczna konfiguracja
    >
    > W przypadku, gdy zdecydujemy się na ręczną konfigurację telefonu,
    > musimy wpisać parametry odpowiednie dla sieci Virgin.
    >
    > 1. Konfiguracja MMS
    >
    >     Punkt dostępu (APN): mms
    >     Uwierzytelnianie: brak
    >     Nazwa użytkownika: brak
    >     Hasło: brak
    >     Strona główna: http://mmsc.net.pl/mms/wapenc
    >     Adres serwera proxy: 10.10.25.5
    >     Port: 8080
    >
    > 2. Konfiguracja WAP
    >
    >     Punkt dostępu (apn): wap
    >     Uwierzytelnianie: brak
    >     Nazwa użytkownika: brak
    >     Hasło: brak
    >     Strona główna: http://wap.virginmobilepl.com
    >     Adres serwera proxy: 10.10.25.5
    >     Port: 8080
    >
    > 3. Konfiguracja Internetu
    >
    >     Punkt dostępu (APN): internet
    >     Numer dostępowy: *99# - w przypadku telefonów wymagających numeru
    >     Nazwa użytkownika: brak
    >     Hasło: brak
    >     Dns: dynamiczny
    >
    > Chcąc aktywować starter firmy Virgin, należy wykonać pierwsze
    > połączenie wychodzące z nowej karty SIM. Kartę można aktywować poprzez
    > doładowanie konta, użycie kodu USSD lub przez transmisję danych.
    >
    >
    > źródło:
    > https://www.comperia.pl/telekomunikacja/28968-konfig
    uracja-mms-i-internetu-w-virgin-mobile.html
    >
    >
    >

    Przecie te dane są na karcie SIM, wystarczy włożyć do telefonu i nic nie
    trzeba ustawiać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: